Nafrali Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 FÅ CelebI gbc Få celebi: Det är sant,du kan få celebi, och det är väldigt lätt, allt du behöver är en manlig meganium och en kvinlig Alakazam! Sätt meganium och Alakazam tillsammans och när egget kläcks, kommer celebi ut! (du kommer att förlora meganium och Alakazam, men det är det värt.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag vet inte om jag tror på det där men jag ska pova... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har bara översatt det så det är inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Någon som har prövat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Tror ni att det funkar på Ruby/Sapphire också? :unsure: Undrar bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Tror ni att det funkar på Ruby/Sapphire också? :unsure: Undrar bara... Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hur fick han GS bollen????!!!! ni måste ha först eon-mail den skaffar man genom att använda mysteri gift sen när ni fåt den går ni till pokemon centret i golderod city prata med nån av tjejerna där så gå sen till kurt lämna den där vänta 1 dag hämta den gå till skogen och gå till den konstiga saken sen kommer celebi flygande ner.men jag fick celebi med GameShark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Det där e inte sant, det ser man direkt! Men har du japanska versionen så kan du få Celebi! (Och det har jag provat, jag har den!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 FÅ CelebI gbc Få celebi: Det är sant,du kan få celebi, och det är väldigt lätt, allt du behöver är en manlig meganium och en kvinlig Alakazam! Sätt meganium och Alakazam tillsammans och när egget kläcks, kommer celebi ut! (du kommer att förlora meganium och Alakazam, men det är det värt.) Är det någon som har prövat för jag har inte gjort det, baara översat från en sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag har pröva men det funkade inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 det funkar inte...jag använde GS för atrt få Celebi... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 man kan få celebi, det var nåt med att de spökhus-liknande husen i *nånting* forest... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg