Musten Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Känns väldigt för mycket Run n' Gun, men det kanske bara är just den banan. Ser fram emot hur det kommer vara på större banor med vehicles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 Känns väldigt för mycket Run n' Gun, men det kanske bara är just den banan.Ser fram emot hur det kommer vara på större banor med vehicles.Bara att gå in på Caspian Boarder för att testa vehicles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 September 2011 Rapport Dela Skrivet 30 September 2011 (redigerat) Jaha.. Jag har tagit quickplay hela tiden och alltid hamnat på samma bana, så trodde att det var den enda som fanns. Edit: Fanns ju inte en enda server som körde Caspian Border... Redigerat 30 September 2011 av Imaiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Caspian border fanns ett litet tag, men med stängda dörrar för oss vanligt folk. Dem har nu tagit bort kartan från betan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Det som avgör om jag köper det eller inte är hur fordon är, för det är det jag älskar med battlefield. Caspian border fanns men jag visste aldrig att det fanns fordon på den + att de alltid var fulla och köerna var helt fulla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Någon som lirar på PC? Vad heter ni på Origin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Det som avgör om jag köper det eller inte är hur fordon är, för det är det jag älskar med battlefield. Caspian border fanns men jag visste aldrig att det fanns fordon på den + att de alltid var fulla och köerna var helt fulla.Det bör komma mer maps senare i betan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Hörde att det var problem med grafiken därför att drivrutiner inte utvecklats/släpps än ? (Speciellt på högsta grafikläget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Någon som lirar på PC? Vad heter ni på Origin?Staabz, add me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2011 Besviken som tusan, blir nog ingen förbokning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2011 Besviken som tusan, blir nog ingen förbokning.Varför? =) Grymt lir imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2011 Hittade en bild som jag tycker borde postas här. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg