knark Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Jag är mäktigast i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Jag är mäktigast i världen.Det vart jag som bus plinga på din dörr sist :PPPPPPPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 23 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2012 Jag har 0 prenummeranter på youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 vad för svärd?stensvärd, men jag hade använt det ganska mycket, så det var inte mycket kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Jag är en otroligt bra poet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Jag är en otroligt bra poet!Låt höra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) Låt höra :)Jag ska bara få igång glöden! Låt oss se här.. A lazy man is sleeping and dreaming on a colourful deckchairFloating around with the clouds up in crystal-clear skiesLiving in heaven with fine smelling oaks, water and haresThe scent of nature makes this man stand up and dare Sitting on a stump next to a stunning creekIs yet another dreaming man, leaning on aWooden table with a jug full of strawberry juiceThis one, however, is dreaming of games, cheats and dupes Det var det bästa jag fick ur mig. Har får dåligt ordförråd för att skriva på svenska vilket jag tycker är lite synd. Men, men. Sånt är livet. OnT: Har hittat mitt försvunna GBA. Nu ska det liras Golden Sun hela dagen! Edit: Texten handlar om drömmar jag hade när jag var liten, men kommer ihåg än idag. Redigerat 25 Mars 2012 av WorldEdit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 April 2012 Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 (redigerat) Hade 3 provmatcher (alltså med instruktörer/coacher på läktaren) som fotbollsdomare idag. Dömde 2 st P15-matcher, en som AD och en som Huvuddomare, sedan P17 som AD. Gick faktiskt riktigt bra, instruktören var nöjd och jag kommer därmed bli Distriktsdomare! :D Är själv 15 år. Redigerat 21 April 2012 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 April 2012 Rapport Dela Skrivet 23 April 2012 Jag är grym på bågskytte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Busschaufförerna har börjat fråga om jag ska ha skolungdomsbiljett (upp till 20 år) eller vuxenbiljett (över 20 år), men de frågar ingen av mina kompisar. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Jag misslyckas aldrig att trolla på Omegle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Kommer tjäna massa pengar i helgen. Jag misslyckas aldrig att trolla på Omegle.Det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.