Draghguggwhor Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag kan modda egna vapen i borderlands ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag kan äta 5 cheese. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 5 ost... Wat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag har den kommentaren med flest likes på en Youtubevideo.Hade det, men såklar så buggar youtube så det inte är min som är toprankad längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag tror inte det är youtube som buggar, desto mer kommentarer de kommer då snabbare försvinner de gamla i topkommentarerna och de kommer nya. OnT: Kan äntligen heala i raids :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag har den kommentaren med flest likes på en Youtubevideo.Jag har fått flest likes på en yogcast-video http://i56.tinypic.com/9h06s0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 Jag får ju highest rated kommentarer hela tiden. Inget att vara stolt över med tanke på hur korkade en stor del av youtube är. Det är som att gå till en förskola och få högsta betyg bland klassen på ett matteprov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 November 2011 Rapport Dela Skrivet 2 November 2011 min video har över 30 000 views på en video jag la upp på youtube, samt att den har fått en utmärkelse, och var med i "top 100 videos" för musik. Var ett tag sedan, så kan inte länka placeringen -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag tjänar pengar på några videoklipp på youtube. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag ser cool ut i glasögon, ser inte ut som en nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Jag kan trycka i mig 6 gott & gräddat på en hel dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 När jag var liten hade jag ett blått öga och ett grönt öga. Det blev senare två blåa ögon! LIKEABAOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.