Vitdom Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Jag har mer än 100 000 kr på banken.(inget lån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Jag har mer än 100 000 kr på banken.(inget lån)Jag hade också det..Men nu har jag en bil värd över 100.00:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 (redigerat) Jag har en inkomst som är 1.8 ggr så stor som mina utgifter, EDIT: utan att arbeta. Redigerat 21 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Jag är inte med i Svenska Kyrkan. :DInte jag heller, tror jag. Man är väl bara med om man är döpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Min mammas arbetskamrat har varit tillsammans med Dr.Alban xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Inte jag heller, tror jag. Man är väl bara med om man är döpt?Fram till år 2000 blev man automatisk medlem vid födseln. Så jo, har du inte gått ur så är du medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Inte jag heller, tror jag. Man är väl bara med om man är döpt?Haha lol. Som ovanstående säger, dock räcker det att dina föräldrar gått ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Haha lol. Som ovanstående säger, dock räcker det att dina föräldrar gått ur.Men min morsa och farsa har gått ut ur Svenska Kyrkan så. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 (redigerat) Jag har personligen varit nere i bergsanläggningen på Muskö örlogsbas(morsan jobbade inom Försvaret och hade ett antal ärenden där). Tror det var runt 2002 någon gång, då anläggningen användes privat av Försvarsmakten, och var ej till viss del uthyrd till andra företag bl.a. Kockums vilket den är idag. Jäkla stor säkerhet (var det) där alltså. Just den dagen när jag kom in via huvudingången var draperierna stängda då de gjorde något hemligt arbete vid ingången, så jag fick vänta kanske 30 min för att komma in. Tyvärr får man ju inte beskriva vad man sett där inne, enligt de gällande föreskrifterna vid den tidpunkten jag var där. :( Redigerat 3 December 2011 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Jag har varit på Esrange, ett rymdforsknings område i Kiruna, och IRF, Institutet för Rymd Fysik, två gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 min video på youtube har snart 70k views Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Fick nyss 5 under par (-5) på 9-håls rundan på "Classic" banan i Wii Sport Resort ! 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.