Horizon Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Jag är vän med Rawr aka Draghguggwhore på fuska.se :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 December 2012 Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Jag kan bilda en pakt med zazaza: jag gör cupcakes, han äter dom.Vi har nu en pakt tillsammans käre procittio. Vi må få alla odds emot oss, men ingen kommer stoppa oss med våra cupcakes. Dock så skulle vi behöva en frivillig till att vara assistent till Proccitio. Jag fick könshår vid 8 års ålder. Tänk er avundsjukan, på mellanstadiet efter gympan, från de andra pojkarna.När man är ungefär 8 år så går man i lågstadiet, tror nog snarare dina kompisar undra varför det satt krull krull vid din slang. :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Det stavas infinity. ha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Det stavas infinity. ha :lol:gött:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Vi har nu en pakt tillsammans käre procittio. Vi må få alla odds emot oss, men ingen kommer stoppa oss med våra cupcakes. Dock så skulle vi behöva en frivillig till att vara assistent till Proccitio.CUPCAKE-FIST!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2013 (redigerat) Drack bärs med både Jonas "Heavy" Stentäpp(Hjalle & Heavy, Mimikry) och Mart Hällgren (DLK) i fredags. Kändes rätt stek. Redigerat 7 Januari 2013 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Min farfar deltog i slaget vid Stalingrad, skickades till ett fångläger och överlevde! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 I torsdags tränade jag luftgevär, vilket var min första träningen på ca 10 månader. Och jag sköt bättre än 5 andra som har tränat regelbundet. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Idag fick jag diagnosen "Runkberoende" B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Jag vann ett pris på 5000 kr i en kompositionstävling för ett tag sen.Vilken underbart söt och musikaliskt begåvad människa jag är. Min farfar deltog i slaget vid Stalingrad, skickades till ett fångläger och överlevde! :kung:Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 (redigerat) Min farfar deltog i slaget vid Stalingrad, skickades till ett fångläger och överlevde! :kung:Min mormorsfar deltog i Vinterkriget och överlevde :P Redigerat 13 Januari 2013 av Capital Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2013 Min farfar deltog i slaget vid Stalingrad, skickades till ett fångläger och överlevde! :kung:Min gammelmorfar blev tvungen att delta i andra världskriget, blev fångad av ryssarna men lyckades att fly från dem och stack till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.