Hoppa till innehåll

Köper Minecraft Konto


Luxaxix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ser ingen anledning att betala hutlösa 50k fm för ett spel jag ändå har. Tänkte bara vara lite laglig, finns ingen användning av ett riktigt konto då jag spelar minecraft dagligen ändå, så det var mest för att kunna spela på lite random servrar när jag har tråkigt... Men om någon har ett konto för de har tröttnat eller liknande så PM mig. Kan betala alla FM jag har (ca 3,2k) + slänga på något hjul ifall det behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår inte vart du får 50k FM ifrån. Sen sa jag bara att jag var beredd på att sälja mitt konto för 30k FM, om du nu vill köpa det eller inte är helt upp till dig. Gnället är ej befogat.

 

Vet inte vart du får gnäll ifrån.

Och jag skrev i första inlägget att man skulle PMa mig om man sålde..

 

3,2k FM är ingenting. Ett minecraft-konto har mycket högre potentiellt värde än 3200 FM.

Därav lägger jag på x antal hjul, vilket jag antar har ett ganska högt värde här på Fuska. Har nämligen inte sett någon sälja på väldigt länge.

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte vart du får gnäll ifrån.

Och jag skrev i första inlägget att man skulle PMa mig om man sålde..

Därav lägger jag på x antal hjul, vilket jag antar har ett ganska högt värde här på Fuska. Har nämligen inte sett någon sälja på väldigt länge.

Hjul är ju ännu mer värdelösa än FM. Anledningen till att ingen säljer är för att ingen bryr sig om dem längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...