OpeningTitles Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Nu är ni fruktansvärt off-topic här folket.Jag skulle kunna tänka mig att sälja mitt konto för 30.000 FM.Det där är vad jag kallar ett rimligt pris! Minecraft kommer ändå kosta 200:- efter 1 och halv månad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 (redigerat) Det där är vad jag kallar ett rimligt pris! Minecraft kommer ändå kosta 200:- efter 1 och halv månad..Ja eftersom 30:- = 1000 fm så är ju 50 000 rimligt pris. Redigerat 13 Oktober 2011 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 va? 50 000 FM = 1500 kr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Det är ett rimligt pris då FM inte har samma värde som pengar öht. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Det är ett rimligt pris då FM inte har samma värde som pengar öht.Hade FM gått att konvertera till kr hade de varit jämförbara ja, men nu, nej inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Ser ingen anledning att betala hutlösa 50k fm för ett spel jag ändå har. Tänkte bara vara lite laglig, finns ingen användning av ett riktigt konto då jag spelar minecraft dagligen ändå, så det var mest för att kunna spela på lite random servrar när jag har tråkigt... Men om någon har ett konto för de har tröttnat eller liknande så PM mig. Kan betala alla FM jag har (ca 3,2k) + slänga på något hjul ifall det behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Förstår inte vart du får 50k FM ifrån. Sen sa jag bara att jag var beredd på att sälja mitt konto för 30k FM, om du nu vill köpa det eller inte är helt upp till dig. Gnället är ej befogat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 3,2k FM är ingenting. Ett minecraft-konto har mycket högre potentiellt värde än 3200 FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 (redigerat) Förstår inte vart du får 50k FM ifrån. Sen sa jag bara att jag var beredd på att sälja mitt konto för 30k FM, om du nu vill köpa det eller inte är helt upp till dig. Gnället är ej befogat. Vet inte vart du får gnäll ifrån.Och jag skrev i första inlägget att man skulle PMa mig om man sålde.. 3,2k FM är ingenting. Ett minecraft-konto har mycket högre potentiellt värde än 3200 FM.Därav lägger jag på x antal hjul, vilket jag antar har ett ganska högt värde här på Fuska. Har nämligen inte sett någon sälja på väldigt länge. Redigerat 14 Oktober 2011 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2011 Vet inte vart du får gnäll ifrån.Och jag skrev i första inlägget att man skulle PMa mig om man sålde..Därav lägger jag på x antal hjul, vilket jag antar har ett ganska högt värde här på Fuska. Har nämligen inte sett någon sälja på väldigt länge.Hjul är ju ännu mer värdelösa än FM. Anledningen till att ingen säljer är för att ingen bryr sig om dem längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Gissar att han inte har möjlighet att betala över internet.Jag har hört iaf att minecraft kommer ut på pc i butikerna den 18 november.Stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 tveksamt då det är ett indie-spel och det inte har gjorts någon reklam för det än. Men att det ska släppas 18 nov har jag också hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg