naabiz Skrivet 9 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2011 ok så jag tycker denna låt är jävligt bra inte för att detta är mina kompisar men för att beatet är bra,vad tycker ni? http://diagnosmusic.weebly.com/uploads/8/4...ent_-_skryt.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 (redigerat) Tråden heter "Är mina kompisar bra", och det inte är dina kompisar? Beatet var skönt men skulle nästan vilja sätta 100kr på att det är snott! :) Redigerat 10 Oktober 2011 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Östgötar? Skare rappas på svenska skare rappas på malmöitiska. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 10 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Tråden heter "Är mina kompisar bra", och det inte är dina kompisar?Beatet var skönt men skulle nästan vilja sätta 100kr på att det är snott! :)jo jag är nästan granne med killen i början och nej beatet är inte snott. Östgötar? Skare rappas på svenska skare rappas på malmöitiska. ;)norrbotten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 en liten ändring som gör att det blir lite mer fylligt: Om man drar ut mer på bakrundsljudet, så låter det inte så tomt som det gjorde ibland (ganska ofta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Tråden heter "Är mina kompisar bra", och det inte är dina kompisar?Beatet var skönt men skulle nästan vilja sätta 100kr på att det är snott! :)"jag tycker denna låt är jävligt bra. inte för att detta är mina kompisar, utan för att beatet är bra"Alltså, han gillar låten i sig, inte bara för att de som gjort den är hans kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Totalt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Jag får också intrycket av att beatet är snott, mest för att just det var rätt bra gjort men rösten kändes mer eller mindre påklistrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 10 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2011 Totalt värdelösa.har du nå bättre att skicka till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 har du nå bättre att skicka till mig?Ja verkligen, men varför skulle jag behöva visa något som är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Jag skäms nästan över att vara svensk... Det var verkligen totalr värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 "jag tycker denna låt är jävligt bra. inte för att detta är mina kompisar, utan för att beatet är bra"Alltså, han gillar låten i sig, inte bara för att de som gjort den är hans kompisar....? va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.