FaKeMyDeath Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Har hittat ett lite småkul webspel som man kan köra när man är utråkad, spelet heter Happy Wheels, och är ett fysikspel som man kan göra banor, samt spela andras. http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2011 Antagligen mitt favorit flashspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Det bästa flashspelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Detta spel är jättepoppis på min skola. Lite komiskt när man går in i datorsalen och ser ut i havet av skärmar, alla är inne på totaljerkface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Måste vara trög. Startade den populäraste banan men fattade ingenting. Hoppade runt på lite zombies men wtf är meningen med spelet? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Måste vara trög. Startade den populäraste banan men fattade ingenting. Hoppade runt på lite zombies men wtf är meningen med spelet? :PVad är meningen med spel överhuvudtaget? Vissa banor är bara kul, vissa kan man försöka klara på tid. Rope Swings rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Vad är meningen med spel överhuvudtaget? Vissa banor är bara kul, vissa kan man försöka klara på tid. Rope Swings rekommenderas.Aha, är mer för spel med något sorts mål.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 13 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Jäkligt roligt att köra Balcony Terror, testa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Happy Wheels äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 WTF?!?!? tänkte jag bara när jag spelade det första gången. Skitkul när man har tråkigt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2012 Jag började spela det någon gång vid 2010, Titta gärna igenom mina banor! Sök 98nimrood Har gjort över 50 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.