Hoppa till innehåll

Technic Pack (mod-paket)


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Laddade ner detta i fredags.. Sjukt mycket grejer.. Är väl bara djurmodden jag inte tycker om.. Bara ivägen. Hade nog klarat mig med industrial och build egentligen, men millianere är ganska kul.. Treecapitator är awesome :)

 

Hatar Convenient Inventory så den ska bort direkt, nu när jag såg att det var en mod som skapade allt problem för mig.

 

Men tack för tipset iallafall, awesome :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kan dra ner spawnrate:en på Mo creature om du vill. Jag tycker typ hästar och katter och fisk är awesome. Gillar inte riktigt ogres eftersom en förstörde nästan hela mitt växthus där jag precis skulle börja odla hemp och en massa mark runt omkring.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som har en idé om hur man håller ogres borta? De har varit på mitt hus 3 ggr nu och förstört och det tar en hel jävla dag att reparera och huset måste ju lappas ihop för att jag ska kunna sova. Det är bara en tidsfråga innan de får tag i mina kistor och då förlorar jag allt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som har en idé om hur man håller ogres borta? De har varit på mitt hus 3 ggr nu och förstört och det tar en hel jävla dag att reparera och huset måste ju lappas ihop för att jag ska kunna sova. Det är bara en tidsfråga innan de får tag i mina kistor och då förlorar jag allt!

Livet är över!

 

Testa avinstallera modet eller bygga ditt hus i obsidian :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ohyea! Min kvarn är färdig och maler nu ner hem till hemp fiber, wheat till flour och sugar canes till sugar på löpande band. B)

 

Det ser visserligen för jävligt ut där inne för jag har inte fixat med golv och så riktigt innan jag vet hur allt ska fungera där inne.

 

Nu håller jag på att försöka få min hund att skita så jag kan få lite dung och göra en såg.

han sitter på glas över rinnande vatten, det ska tydligen hjälpa till, och så är det en dispenser kopplad till en klocka från redpower-modden som är inställd på 10 minuter och droppar en cooked porkchop till honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ohyea! Min kvarn är färdig och maler nu ner hem till hemp fiber, wheat till flour och sugar canes till sugar på löpande band. B)

 

Det ser visserligen för jävligt ut där inne för jag har inte fixat med golv och så riktigt innan jag vet hur allt ska fungera där inne.

 

Nu håller jag på att försöka få min hund att skita så jag kan få lite dung och göra en såg.

han sitter på glas över rinnande vatten, det ska tydligen hjälpa till, och så är det en dispenser kopplad till en klocka från redpower-modden som är inställd på 10 minuter och droppar en cooked porkchop till honom.

Ser galet najs ut!

Tänkte även berätta att Technic Pack är uppdaterat till 1.8.1 och innehåller nya mods plus en installer där du väljer vilka mods du vill ha!! :D

Tyvärr är ett antal gamla mods borttagna som SDK guns och buildcraft men dem har ersatts med (förhoppningsvis bättre) liknande mods, det ända dåliga med det här är att jag inte kan spela på min gamla värld eftersom att alla mina buildcraft grejer har ändrats till annat och jag antar att du behöver rendra en ny värld för att vissa nya grejer ska finnas...

 

Länk: http://www.mediafire.com/?jglelxeeq2j2emg

 

Onödig installerings video:

 

PS. Ändra namn på tråden till "Technic Pack (mod-paket), För 1.8.1"

Redigerat av DjLudde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fortsätter att spela på 1.7.3 åtminstone tills alla moddar är uppdaterade. plus att jag har kommit så långt nu så jag orkar inte börja om. Lyckades få tag på "dung" igår så nu ska jag göra en såg förhoppningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...