Ceto Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 (redigerat) Tjenare grabbar, det är nu så att jag formaterade min dator, jag hade sparat mina viktiga filer i usb minnet. Men efter jag formaterat så stog det att jag måste formatera innan jag kan använda minnet. Jag formaterade den. Nu är det så att jag behöver mina filer tillbaka. Det som jag vill ha tillbaka mest är min CS server som jag skapat och det har tagit mig tid. Jag har försökt med file recovery program inte sökt med alla, jag har runt 20 st. Har ni något tips till mig? Redigerat 18 Oktober 2011 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Om du formaterade USB minnet så är det "för sent". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 (redigerat) Om du formaterade USB minnet så är det "för sent".Det beror på hur den är formaterad. Det är inte säkert att datan är överskriven. Prova Recuva. Har aldrig själv använt det då jag ej haft behov av det men har hört att det är bra och använt andra produkter från det företaget.Men om du redan försökt med 20 olika så är det nog fail. Redigerat 18 Oktober 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Nej det är inte för sent. Jag har hittat mina .mp3 filer o de, men jag hittar inte servern. Tack för recuva, det är priform som skapat ccleaner? Gillar faktist dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2011 Tack för recuva, det är priform som skapat ccleaner?Japp. Och Defraggler som defragmenterar hårddisken bättre än windows inbyggda verktyg. Fast numera använder jag Linux vars filsystem inte blir fragmenterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2011 (redigerat) Jag testade nyss med EASEUS Data Recovery, kom inte fram något där. Jag undrar en sak, jag har hittat filerna men finns det något program som kan fixa .rar filer? Behöver bara fixa hela .rar filen. Redigerat 19 Oktober 2011 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 20 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 Jag testade nyss med EASEUS Data Recovery, kom inte fram något där. Jag undrar en sak, jag har hittat filerna men finns det något program som kan fixa .rar filer? Behöver bara fixa hela .rar filen.Winrar maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2011 NEJ winrar har inge rar repair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 NEJ winrar har inge rar repair.7Zip kanske, vet inte så många fler arkiv program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.