Hoppa till innehåll

Mists Of Pandaria- Ny Expansion Avslöjad!


Guggo

Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Här har man lagt ner WoW för gott så kommer Blizzard med det här.

Ååååh...

Samma här. När jag slutade för ett halvårsen hade jag i åtanke att köpa i alla fall ett gamecard när nästa expansion kom ut, ser ut att bli så. Att levla och se de roliga sakerna, men inte börja raida och sätta upp en massa tider för att sitta för sent på kvällen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som en hardcorespelare känns det som att jag får mycket mer onödigt arbete att göra.

Jag måste kolla upp vad varje boss gör, theorycrafta om vilka talents jag ska ha för varje boss, och jag måste högst troligt byta för varje boss. Lägger ju till mycket eftersom jag redan måste byta talents för flera olika bossar, och therorycrafta om vilket gear jag ska ha/byta ut till/använda.

Verkar som att det blir en timmes theorycrafting före varje raid, som är 5 dagar i veckan 4timmar/dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som en hardcorespelare känns det som att jag får mycket mer onödigt arbete att göra.

Jag måste kolla upp vad varje boss gör, theorycrafta om vilka talents jag ska ha för varje boss, och jag måste högst troligt byta för varje boss. Lägger ju till mycket eftersom jag redan måste byta talents för flera olika bossar, och therorycrafta om vilket gear jag ska ha/byta ut till/använda.

Verkar som att det blir en timmes theorycrafting före varje raid, som är 5 dagar i veckan 4timmar/dag.

Det är sånt man får leva med om man vill vara hardcore.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som en hardcorespelare känns det som att jag får mycket mer onödigt arbete att göra.

Jag måste kolla upp vad varje boss gör, theorycrafta om vilka talents jag ska ha för varje boss, och jag måste högst troligt byta för varje boss. Lägger ju till mycket eftersom jag redan måste byta talents för flera olika bossar, och therorycrafta om vilket gear jag ska ha/byta ut till/använda.

Verkar som att det blir en timmes theorycrafting före varje raid, som är 5 dagar i veckan 4timmar/dag.

Exakt så det ska vara om man vill köra hardcore, detta gjorde mig sugen på att börja spela igen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det låter skitnice att man får välja om man vill vara Horde eller Alliance som panda, dock tycker jag inte riktigt att pandor passar in i wow, kanske som NPCs men inte som spelbara gubbar. Jag menar, kolla på de föregående man kan spela, en färgglad panda passar in lika mycket som en färgglad panda i Alien vs. Predetor

 

Edit: Missuppfatta mig dock inte, jag skulle självklart spela som en panda om jag spelade wow

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...