Svampen2 Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jag brukar lyssna på musik, plugga Japanska och kolla på anime. Läser rätt mycket också. Men för det mesta har jag bara huvudvärk xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 På sommaren är det baseboll, sedan går det över till innebandy. På lediga dagar totalnördar jag framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Spelar gitarr, lyssnar på musik, kollar på serier och ibland blir det lite bordtennis. Spelar även i ett band, så man har några spelningar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jobbar "extra" och dricker öl är väl det som tar upp det mesta av min fritid. Sen så blir det en del tid på gymmet och vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Cyklar o kollar på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 24 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2011 Jag gymmar 4-5 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Sover, äter, går i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2011 Funderar på att börja i den lokala skytteklubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Gymmar, lirar fotboll, spelar gitarr och lirar kexbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 1 November 2011 Rapport Dela Skrivet 1 November 2011 Pluggar, Skejtar , lite Graffiti oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 November 2011 Rapport Dela Skrivet 3 November 2011 Tränar boxning och läser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 November 2011 Rapport Dela Skrivet 4 November 2011 Ser på tv, spelar tv spel, kör cross och fyrhjuling, pluggar, går i skolan och är med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.