360Xbox Skrivet 29 November 2011 Rapport Dela Skrivet 29 November 2011 Har laddat ner GTA 1. (Det är gratis på Rockstars hemsida) Håller på att intstallera det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Kollar på Crusader Kings II live-streamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Börjat slakta i BF3 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Ska spela minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 30 November 2011 Rapport Dela Skrivet 30 November 2011 Sitter och slösurfar, medan jag verkligen borde träna glosor inför imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Jag håller på att försöka lära mig Emerald av Thin Lizzy på elgitarr :D Fast tog en liten paus just nu. Åh, vad härligt livet är just nu, när det äntligen är helg och jag har inga fler prov den här terminen (och knappt några läxor). Och nu hinner jag äntligen spela gitarr också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Jag håller på att försöka lära mig Emerald av Thin Lizzy på elgitarr :D Fast tog en liten paus just nu.Åh, vad härligt livet är just nu, när det äntligen är helg och jag har inga fler prov den här terminen (och knappt några läxor). Och nu hinner jag äntligen spela gitarr också.Det är nu alla MINA prov börjar XD Iallafall, ska börja spela gitarr har jag tänkt.Börjar få kläm på Enter Sandman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Sitter och har tråkigt som fan. Fredagskvällar är dryga som fan. Längtar till skolan faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Sitter och har tråkigt som fan. Fredagskvällar är dryga som fan. Längtar till skolan faktiskt.Beror på vad man gör den till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Beror på vad man gör den till ;)Har inget att spela, inget kul att göra överhuvudtaget. Polarna sitter hemma. Då blir det jävligt drygt dessvärre. En minut känns som en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Skapade ett nytt "liv" i minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 December 2011 Rapport Dela Skrivet 2 December 2011 Ska göra lite pasta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.