Gäst KawaiiNek0 Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) Byggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar. http://i.imgur.com/zAdhn.jpgHaha älskart ;D Just stängt av minecraft och avslutat det 5 timmar långa samtalet med WiipoD (eller vad han nu heter) EDIT: Kämpar för att hålla mig vaken :P Redigerat 11 Februari 2012 av KawaiiNek0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Vaknade just. Varför har jag börjat vakna så tidigt helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Vaknade just. Varför har jag börjat vakna så tidigt helt plötsligt?Jag vaknade runt 08:20 eller något o_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Byggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar. Najs tangentbord B) Vaknade nyss, så i'm just chillin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Vaknade just. Varför har jag börjat vakna så tidigt helt plötsligt?Det har med lufftrycket att göra, alla personer brukar drabbas. För några veckor sedan så kunde inte JAS-planen lyfta för att det var så högt lufftryck. Jag ska bekanta mig lite mer med swtor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Byggt ihop en USB-lampa och min microfon så jag slipper hålla den när jag pratar.Du har inspirerat mig Ontopic: kollar lite på 9gag, och läser trådar i fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Är lite lagom söndagsbakis, äter lite chips, väntar på maten, inser att efter gårdagen så måste jag köpa ny mobiltelefon och har fruktansvärd nikotinabstinens.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Är lite lagom söndagsbakis, äter lite chips, väntar på maten, inser att efter gårdagen så måste jag köpa ny mobiltelefon och har fruktansvärd nikotinabstinens..Som en vanlig ungdom idag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Är sjuk, så ser på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Är sjuk, sitter vid datorn och ska snart se Walking Dead episod 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Väntar på att spanska 3 ska gå så att vi i spanska 1 kan börja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Är sjuk och ska göra lite läxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.