KuroKaktus Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Laddar ner Linux Mint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Slökollar fuska, ska dra till jobbet strax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Kollar House. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2012 Bytte visningsnamn. Så kul kan man ha. :D Ska göra mat snart, blir hamburgare och lite X-Files. Skönt att vara ensam hemma tills på Tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Nu har jag uppgraderat mig ännu mer och gått från enskilda dioder till en hel siffra! Vad tycker ni att jag ska visa på den? Ännu mer uppgraderingar! Nu har jag två siffror: http://i.imgur.com/3BYPJ.jpgMin RPi har bara 8 utgångar nämligen som räcker till endast en siffra som ni ser i filmen. Nu har jag skaffat dessa två svarta saker som tillåter mig att styra fler och de går att koppla ihop med varandra men jag har verkligen slut på utrymme som ni ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Försöker få java att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Beställt en Transformer Prime. Nu slötittar jag på en film som heter "Brake". Funderar på om man ska köpa sig en Galaxy S3 också, men är dock väldigt nöjd med Gnexen. Decisions, decisions.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Beställde nyss ett vattenblock till mitt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Kollar Scrubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2012 Klarade Portal 2, like baoss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Ska se på nyaste American Pie. Heja Stiffler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Ska se på nyaste American Pie. Heja Stiffler!den är skit bra! såg den för någon vecka sen. '' Ont: Ligger och slappar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.