Dave37 Skrivet 14 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2013 Försöker lära mig hur man löser den endimensionella, dynamiska värmeekvationen analytiskt.Löser en endimensionell, dynamisk, inhomogen värmeekvation analytiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2013 Köper/säljer saker till Tonilia i skyrim. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Har ett jävla helvete att lära mig trigonometri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Jag har svensklektion och skriver om min dialekt :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 (redigerat) Sitter och väntar på SO-läraren. Redigerat 23 Januari 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Störtar riksdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2013 Bokar tid för lobotomi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2013 Försöker räkna ut Boltzmans konstant från sedimenteringsdata av guldpartiklar i en okänd vätska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2013 Störtar illuminati. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trafikljus Skrivet 7 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2013 Äter frukost, spelar Minecraft, lyssnar på lite musik och läser på några forum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2013 Har precis dushat, ska börja plugga cell- och molekylärbiologi snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 Dricker kaffe, mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.