Maggi Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Vad gör ni på Farsdag? Skickar ni ett kort åt farsan eller köper ni något? Gör ni något tillsammans eller bjuder han på kaffe/middag? Jag kommer att vara långt borta hemifrån på farsdag och har inte haft kontakt med pappa på länge nu, så jag tänkte göra något corny och skicka ett barnsligt och gulligt nallepaket åt honom. Vad gör ni? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Tofflor för det mesta alternativt mynt (hobbysamlare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Vill själv ha en ny cirkelsåg så det är väl möjligt att man köper något sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 November 2011 Rapport Dela Skrivet 7 November 2011 Blir väl något paket strumpor och en triss eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Blir väl något paket strumpor och en triss eller liknande.Hur ska det gå? Omyndighetsförklarade får väl inte köpa triss om jag inte är ute och cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Hur ska det gå? Omyndighetsförklarade får väl inte köpa triss om jag inte är ute och cyklar.Då får morsan köpa åt mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 Köper nog triss, det är en klassiker som alltid passar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 För mig blir en årlig klassiker - boken. Funkar på födelsedag och jul med givetvis! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 November 2011 Rapport Dela Skrivet 9 November 2011 (redigerat) Ska be en kompis köpa ut whisky då farsan är ett stort fan av detta. Edit: Stort fan av whisky då, inte att man ber kompisar att köpa ut. Redigerat 9 November 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Hur ska det gå? Omyndighetsförklarade får väl inte köpa triss om jag inte är ute och cyklar.Är inte "omyndighetsförklarad" någon som är vid myndig ålder men som anses inte kunna ta hand om sig själv osv och blir därför omyndighetsförklarad? Säger väl bara "Grattis på Farsdag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 10 November 2011 Rapport Dela Skrivet 10 November 2011 Öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.