Distinction Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Nu är jag lite snurrig i huvudet, har försökt tänka ut det jag vill bli i framtiden, men jag får ingen bild i huvudet, vill gärna arbeta med något dator-relaterat, men är usel på matte -.-, någon som kan tipa/ge alternativ? Min plan B är att gå på Industritekniska linjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Nu är jag lite snurrig i huvudet, har försökt tänka ut det jag vill bli i framtiden, men jag får ingen bild i huvudet, vill gärna arbeta med något dator-relaterat, men är usel på matte -.-, någon som kan tipa/ge alternativ? Min plan B är att gå på Industritekniska linjen.hehe, jag tror du har missuppfattat tråden lite ;)läs första inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 hehe, jag tror du har missuppfattat tråden lite ;)läs första inläggetInte direkt, jag pratar för mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Ytterst tveksam till att bara leva på studiebidrag, då detta ligger en rätt bra bit under existensminimum dvs, vad en person i Sverige behöver för att kunna uppnå en skälig levnadsnivå (vilket i princip innebär någonstans och bo, mat och kläder). Hade det gått att klara sig på mindre än existensminimum så hade det inte legat där det är idag.Tror att hennes mamma betalade böckerna, + en dator till henne, och hon har en del pengar undan stoppade från sommarjobb, dock inget riktigt jobb. Nu är hon dock på "praktik" eller vad man kallar, på ett företag, 3 dagar i veckan eller något, inte säker på om hon får något därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Vill bara till lägga att min kusin lyckas plugga på universitet, utan att ta studielån, och hennes föräldrar betalar inget, så det är ingen omöjlighet. Dock så bor hon i Hässleholm när hon pluggar i Lund, så bostads kostnaderna blir lite lägre.Tror att hennes mamma betalade böckerna, + en dator till henne, och hon har en del pengar undan stoppade från sommarjobb, dock inget riktigt jobb. Nu är hon dock på "praktik" eller vad man kallar, på ett företag, 3 dagar i veckan eller något, inte säker på om hon får något därifrån.Det där går inte ihop.. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Det där går inte ihop.. "/Med det första menade jag hyra och sådant. Var lite otydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.