Hoppa till innehåll

Favoritklass Och Vapen?


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Support - PKP Pecheneg

Engineer - Blandade vapen

Recon - Autosnipers

 

Assault känns bara värdelöst, spelar i och för sig bara stora Conquest banor.

Är du helt galen eller? Assualt är grymt bra i tillexempelvis TDM och Rush, när du snabbt måste återuppliva dina lagkamrater för att vinna... AUG A3, AEK91, M416 och M16A3 är fyra riktigt bra vapen för Assualt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är du helt galen eller? Assualt är grymt bra i tillexempelvis TDM och Rush, när du snabbt måste återuppliva dina lagkamrater för att vinna... AUG A3, AEK91, M416 och M16A3 är fyra riktigt bra vapen för Assualt.

Håller med.

Assault är, enligt min åsikt, en utmärkt klass att rusha med.

När man använder Assault på ett bra sätt kan man få bra övertag över fienden.

Själv brukar jag köra med granatkastare eller rökgranat för att ta mig fram snabbt och effektivt. Oftast får jag 3 kills innan jag själv dör.

Smoke kanske är underskattat, men det är effektivt för både dig och dina lagkamrater. (Dom har man sånna efterblivna lagkamrater som så stannar kvar bakom sina väggar och väntar på att fienden ska komma när man attackerar i Rush...

 

Men personligen föredrar jag antingen Assault med AEK91 och granatkastare eller rökgranat, eller Support med M240 med Bipod, Silencer/Extended mag och Holographic-sight.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...

Assault - AUG, M16A4, Ak74M, ( jag använder mäst iron sight till Assault) 

Engineer - G53 med EOD Tech, grip och long barrel
Support - M240B och PKP med Bipod,extended mag och PK-A 3,4 (jag använder Lmg's mer än vad jag använder sniper på ca 0-700 meter, för att jag tycker att det är bättre och enklare på avstånd. Men om någon skulle klaga så kan jag tillägga att klassen heter "support" och jag ger support till t-m8s. tro inte att jag bara ligger 400 meter ifån alla och gör ingen ting för jag lägger mig oftast nära en flagga för att skydda den)
Recon - SV98 ,8x, straight pullbolt (tror jag stavade rätt), laser sight. Jag gillar att använda M417 också.

Support är min favorit klass men jag gillar att köra T90 och när jag gör det har jag min Engineer klass :3

(Longest headshot - 2098,03 meter med M98B) 

Redigerat av Brony
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar att köra alla klasser, men det beror på bana och speltyp.
Men oftast väljer jag Assault med AUG samt Smoke så jag kan reviva folk och skydda mina älskade kamrater.
Dock är alla så jävla korkade, så dom springer fram igenom smoken så fienden ser dom och dom dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...