Suicidans Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 this Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Att bajsnödighet går över. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 thisSnyggt :D OnTopic: När man går på en föreläsning som man nästan somnar till, och går till ett café och sätter i sig en läsk och bakelse till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Att bajsnödighet går över. [:Om du vill veta vad som händer när bajsnödighet går över så fortsätt läsa: När man ignorerar ändtarmens singaler om att avföring har nått den så kryper avföringen tillbaka en liten bit upp i tjocktarmen där tjocktarmen bearbetar avföringen ytterligare, alltså kramar komprimerar den för att få ut mer vätska och näring. Om detta upprepas kommer avföringen bli så hård och torr att det är mycket svårt för den att passera ringmuskeln, alltså man får förstoppning. Och att ha en propp av bajs i analen som trycker är inte så jävla bekvämt kan jag tänka mig. Så ett protip: Skit när du behöver det. OnT: Hydroponik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Om du vill veta vad som händer när bajsnödighet går över så fortsätt läsa:När man ignorerar ändtarmens singaler om att avföring har nått den så kryper avföringen tillbaka en liten bit upp i tjocktarmen där tjocktarmen bearbetar avföringen ytterligare, alltså kramar komprimerar den för att få ut mer vätska och näring. Om detta upprepas kommer avföringen bli så hård och torr att det är mycket svårt för den att passera ringmuskeln, alltså man får förstoppning. Och att ha en propp av bajs i analen som trycker är inte så jävla bekvämt kan jag tänka mig. Så ett protip: Skit när du behöver det.OnT: HydroponikJaja, klart man lyssnar på magens signaler! Men när det är liksom mitt emellan skit och vanlig fjärt så är det bättre med att hålla inne lite. OnT: Oförväntade MVG betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Att jag ska till hangaren imorgon :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Att jag inte ska plugga mer idag. :D (kanske liiite senare men det räknas inte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Att bajsnödighet går över. [:Ofta? Jag stör mig på det asmycket, då kan man ju inte skita riktigt och nyttigt på hela dagen. onT: Det är helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 SNÖ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Ofta? Jag stör mig på det asmycket, då kan man ju inte skita riktigt och nyttigt på hela dagen.Jag trodde faktiskt jag var i tråden om irritationer när jag PussyCats inlägg. Märkte först nu en dag efter att det inte var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Om du vill veta vad som händer när bajsnödighet går över så fortsätt läsa:När man ignorerar ändtarmens singaler om att avföring har nått den så kryper avföringen tillbaka en liten bit upp i tjocktarmen där tjocktarmen bearbetar avföringen ytterligare, alltså kramar komprimerar den för att få ut mer vätska och näring. Om detta upprepas kommer avföringen bli så hård och torr att det är mycket svårt för den att passera ringmuskeln, alltså man får förstoppning. Och att ha en propp av bajs i analen som trycker är inte så jävla bekvämt kan jag tänka mig. Så ett protip: Skit när du behöver det.OnT: HydroponikDå blir det i alla fall mindre kladdigt. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.