Draghguggwhor Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Att jag förmodligen kommer må tillräckligt bra imorrn för att palla med skolan :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Att jag är ledig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) Det gick snabbt :D Jag har bara haft mitt i 2 veckor och fyller snart 19.Äh, tog mitt tre dagar efter min 20 års dag :<OnT: Att mina grejer från inet har anlänt! Redigerat 25 Januari 2012 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Det gick snabbt :D Jag har bara haft mitt i 2 veckor och fyller snart 19.Här på landsbygden är det lite mer måste att ta körtkort känns det som :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Att det äntligen är fredag så att man får ta sig ett par pilsner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Att det äntligen är fredag så att man får ta sig ett par pilsner !håller med, fast jag byter ut pilsner mot energidryck :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 håller med, fast jag byter ut pilsner mot energidryck :POch jag byter ut energidryck mot en back läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.Jag med, men köpte en back nu för det är smidigt när det inte är någon skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.därför att om man dricker det på veckorna, så blir det inte lika gott på helgen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2012 därför att om man dricker det på veckorna, så blir det inte lika gott på helgen ;)Jag dricker lagom sällan så att det blir gott utan att ta hänsyn till veckodagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.Bro, bakis på jobbet är ingen höjdare... Men lördagar går bra också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.