PussyCat Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Att jag inte ska gå till skolan imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Att jag har sprotlov och inte behöver gå till skolan på hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2012 Rycker upp mig som fan! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Jailhouse Rock- Elvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Rycker upp mig som fan! =DVärldens feelgoodfilm ! Min lilla hemort omnämns även i den filmen ;) Att jag troligtvis på lördag ska träffa några polare som jag inte har träffat på alldeles för länge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 (redigerat) Layton: Vill bara meddela dig, att mitt anti-feminist parti går toppen B)Vafan pratar du om?! Sluta bete dig sådär olämpligt ojämställt bara för att jag är en flicka som nämner ordet kök! onT: Ingenting rycker upp mig just nu, det har knappt gjort det i de senaste inläggen :angry: Men det gick väl okej på engelskaprovet idag :) Redigerat 22 Februari 2012 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 (redigerat) Idag är det denna som rycker upp mig: Redigerat 22 Februari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 Vafan pratar du om?! Sluta bete dig sådär olämpligt ojämställt bara för att jag är en flicka som nämner ordet kök! onT: Ingenting rycker upp mig just nu, det har knappt gjort det i de senaste inläggen :angry: Men det gick väl okej på engelskaprovet idag :)Hahaha, det var inte det jag syftade på. Om du tänker efter lite, så kommer du nog snart på det ;) Ont: Inte ett skit, livet suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 1. Hahaha, det var inte det jag syftade på. Om du tänker efter lite, så kommer du nog snart på det ;) 2. Ont: Inte ett skit, livet suger.?1. Eh... det närmsta jag kan komma när det gäller genus och så... apelsiner =bröst? Kiwis=ballar? Ehehehe?2. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 ?1. Eh... det närmsta jag kan komma när det gäller genus och så... apelsiner =bröst? Kiwis=ballar? Ehehehe?2. :(Hahaha, men det har absolut ingenting med ditt inlägg att göra.. Vet du vad, tänk efter lite. Bara tänk, var har du hört det därifrån förut? Nu har jag sagt mer än tillräckligt. Ont, hittade ostbågar i köket, nu är livet bra igen. (Föråtminstonde 20 minuter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2012 ... Att fettisdagen INTE är på Internationella Kvinnodagen? :P onT: Den här lilla leken som Charlielol håller på med börjar ju nästan bli lite underhållande nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.