Organism Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Att kärlek kommer på torsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Att kärlek kommer på torsdag!Får man fråga vad som kommer att hända? Ontopic: Minecraft spawnar massa vargar, och man råkar slå till en av dom.Då börjar alla springa efter XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Ja - min flickvän Elise kommer upp till mig. Så vi lär väll bara hade mys och skratta som fan. Göra stan osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 (redigerat) Ja - min flickvän Elise kommer upp till mig. Så vi lär väll bara hade mys och skratta som fan. Göra stan osv.Trevligt ;) On topic: musik som ger mig rysningar. Edit: läste fel Redigerat 20 Mars 2012 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Hur läste du nu? Att jag skulle göra stan som i ett kill namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Att ha två lektioner kvar denna veckan som är på torsdag. (i.e. ledig idag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Hur läste du nu? Att jag skulle göra stan som i ett kill namn?Tyckte du skrev "göra PÅ stan" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Att solen har hittat tillbaka till centrala Göteborg! Litet minus att det blåser som fan, men det är bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Att dom ska bygga en cykelväg till stället där min skola är, så man kan cykla till skolan istället för att åka buss varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Att Veolia har sänkt priset för sin billigaste tågbiljett för ungdomar med 50kr. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Att min redovisning idag gick väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Att musikprovet är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.