WASD Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 (redigerat) Snart är det dags för dreamhack! Detta blir första gången jag går dit, sitter på D42. Var sitter ni? Någon som vet om det finns om det finns någon ankdamm i närheten? Kommer behöva klara mig 4 dagar utan ankor annars. Redigerat 21 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Sitter på D71 :D Och ankdamm vet jag ingenting om, möjligtvis något bakom kinnarps arena i de skogarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Tycker du kan ta med en egen anka och ha i smyg på din plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Visste inte att WASD var så kär i ankor :P OnT: Ska kanske dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Visste inte att WASD var så kär i ankor :P OnT: Ska kanske dit.Är i övermorgon, börjar liksom bli dags att bestämma sig, speciellt då det är ca 10 platser kvar.. ^^ WASD: Rinner en liten bäck strax bakom Elmia, på väg mot Willys, har inte sett några ankor där, men följer du den uppåt eller nedåt kanske du har tur och hittar några änder åtminstone :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Nej och den främsta anledningen till att jag inte ska dit är nog miljön. Möjligen har jag förutfattade meningar o.s.v, men i min stil verkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 November 2011 Rapport Dela Skrivet 22 November 2011 Nej och den främsta anledningen till att jag inte ska dit är nog miljön. Möjligen har jag förutfattade meningar o.s.v, men i min stil verkar det inte.Du hänger alltså på ett spelforum (väldigt aktiv är du oxå) och vill inte åka till DH pga. miljön? Dvs. spel-miljö, dämpade ljus, musik och dataspel? Låter knäppt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Du hänger alltså på ett spelforum (väldigt aktiv är du oxå) och vill inte åka till DH pga. miljön? Dvs. spel-miljö, dämpade ljus, musik och dataspel? Låter knäppt.Kanske ska tillägga fysisk miljö ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Kanske ska tillägga fysisk miljö ?Aha, du menar typ Dämpade ljus, (hög) musik och dataspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Aha, du menar typ Dämpade ljus, (hög) musik och dataspel?Till viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?) Redigerat 23 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Till viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)vänta, hur fan lanar du? med ljus och rosor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Till viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)låter mysigtså ska jag testa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.