Nomatic Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Jag är inne på samma spår som PussyCat. Sen kan detta vara en förutfattad mening men det känns som att det är en hel del kissnödiga fjortisar där. Redigerat 23 November 2011 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Jag sitter på D23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) vänta, hur fan lanar du? med ljus och rosor?Det sista var en överdrift för att spika min poäng, om du inte förstod det. Redigerat 23 November 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 inpluggad och klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 (redigerat) Nu sitter jag på D42:25! Den som kommer får en skumtomte! Jag har en stor orange resväska vid platsen som ni kan känna igen. Är inte alltid vid datorn, har skumtomtarna på den. Om jag inte är där får ni ta en. Redigerat 24 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Nu sitter jag på D42:25! Den som kommer får en skumtomte! Jag har en stor orange resväska vid platsen som ni kan känna igen. Är inte alltid vid datorn, har skumtomtarna på den. Om jag inte är där får ni ta en.Är det sant? Då kanske man ska svänga förbi och ta en skumtomte :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Önskar jag var där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Är det sant? Då kanske man ska svänga förbi och ta en skumtomte :)Kom förbi bara :) Jag är semi-afk men om en av mina kompisar sitter på platsen så fixar de tomten åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Önskar jag var där :(, men ska dit på summer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Kan inte pga skolan Är för långt, och jag vill inte betala sånna summor som det kan gå på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Önskar jag var där :(, men ska dit på summer.Har nästan lust att dra dit på summer oxå bara för att uttnyttja deras sjukt snabba internet, kommer kännas som framtiden har kommit i mitt ansikte när jag hemma sitter på ett halvkasst trådlöst 8/mbit internet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Ingen som hämtat mina skumtomtar än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.