360Xbox Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Vad kostar det att vara på Dreamhack? Skulle väldigt gärna vilja åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Vad kostar det att vara på Dreamhack? Skulle väldigt gärna vilja åka dit.http://www.dreamhack.se/dhw10/event-info/tickets/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 (redigerat) Ingen som vill ha skumtomtar? Edit: mitt förråd är uppgraderat och clementiner finns numera tillgängliga om nån är hungrig. Redigerat 25 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Jag tror jag kommer förbi en sväng snart! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 (redigerat) Grattis till Derf som var min första besökare! Han är nu 1 clementin och 1 skumtomte rikare. Även Luminary kom 5 minuter senare och fick ta del av dessa gåvor. Redigerat 25 November 2011 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Clementinen var god, bra med c-vitamin nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 1.5kg kostade bara 17kr på willys :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Någon av er som fick någon sömn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 2-3 timmar vid datorn. Ska lägga mig extra tidigt ikväll i sovsalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 2-3 timmar vid datorn. Ska lägga mig extra tidigt ikväll i sovsalen.Blev två timmar för mig med. Måste man boka någon plats i sovsalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Bara att gå dit men det var fullt inatt. Så gå tidigt om du vill ha plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RgHyf07ueSM Tar på mig skorna och snor en bil för att komma dit. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.