OpeningTitles Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Japp, då tänker jag starta en tråd där man kan skriva in dem roligaste registrerings skyltarna man sett :D Jag såg en gång: GREKEN PAJ 007 SES LOL MOM EDIT: Ni kan också om ni har skicka in bilder som ni har tagit själva. Redigerat 5 December 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 En gammal bil med PMS körde förbi mig väldigt snabbt en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) WTF (medföljande siffror) INGMAR (kördes förbi med en gammal gubbe i, jag antar att han hette ingmar :)) BAJS (är inte säker på att jag sett den, men har för mig att jag såg något sånt med siffror också, hehe) Några som jag skrattat åt^^ Redigerat 4 December 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Har sett en brandbil några gånger som har LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 en bil i orten jag går i skola i finns det en bil som det står C-U-M på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) En nummerplåt på en bil som jag såg i Polen så stod det "GAY". Redigerat 4 December 2011 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 OMG 120 är en bil som grannen har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 ASS FCK WTF FTW Är några jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 PMS 666 KUK (såg det i cypern om jag minns rätt) Har sett flera o tagit bilder på dom när jag var yngre, men det var i 5-6an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 WUT DAD FUU Är de jag kan komma ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Sett en bil som det stått ECP på en gång, skrattade lite grann då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Vår släpkärra har FUU, en bekants "räserbil" har 666. Cirkulerar nån bil med SVINDYR här i trakterna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.