purjo Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 (redigerat) Nu är det snart dags, mindre än tre veckor kvar till releasen av SWTOR ! Någon annan som ska spela ? Vilken class lutar det år för er ? Förhandsbokade mitt exemplar idag, med pre-access så den 15 december smäller det ! För mig personligen så lutar det åt Sith Warrior med marauder specc. Har höga förväntningar på detta spelet ! Men vad har ni för tankar om det ? Lite gameplay med kommentarer :) Redigerat 5 December 2011 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Funderade på det, men när jag hörde att de skulle använda Origin så blev det ett starkt nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 December 2011 Rapport Dela Skrivet 4 December 2011 Är det som KOTOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Funderade på det, men när jag hörde att de skulle använda Origin så blev det ett starkt nej.Är det bekräftat att dem ska använda Origin?Om det stämmer så blir det ett nej från mig också då Origin måste vara hemskt att ha till ett MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 (redigerat) Vad är Origin? Är det som KOTOR?Lite liknande med story quests och dialogval/handlingar som antingen kan ge Light Side points eller Dark Side points, annars påminner det mycket om WoW. Fast sjukt mycket coolare. :D Provade betan och jag ska lätt köra en sith inquisitor. Redigerat 5 December 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Tyckte KOTOR II var grymt roligt, ska spana in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Vad är Origin?En spelplatform av EA. Som Steam, fast det suger på alla sätt. Man tvingas använda det för att spela deras spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 Är det bekräftat att dem ska använda Origin?Om det stämmer så blir det ett nej från mig också då Origin måste vara hemskt att ha till ett MMORPG.Japp, Orgin är bekräftat, tyvärr :/http://buy.swtor.com/se/ PussyCat; Tycker jag verkligen att du ska göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Japp, Orgin är bekräftat, tyvärr :/http://buy.swtor.com/se/Tusan, då går det fet bort för mig. Har till och med slutat spela BF3 tack vare Origin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Tror jag håller mig till Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag fick ett beta account och testade det under ungefär en vecka. Man blir uttråkad riktigt snabbt, det var ingenting för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 Jag fick ett beta account och testade det under ungefär en vecka. Man blir uttråkad riktigt snabbt, det var ingenting för mig iallafall.Varför blev du uttråkad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.