Hoppa till innehåll

Varningar

Kanji

Rekommendera inlägg

Jag menar inte att Modzen är dumma när dom delar ut varningar, men

det känns lite surt när man får en varning utan att man ens får den minsta

förvarningen liksom... Jag tycker att modzen borde typ skicka et "hot" PM

och om man inte ändrar sitt inlägg inom... Typ, 3 minuter så får man en varning.

Detta ska inte gälla alla regler, men typ att man floodar, eller chattar utan att tänka på det. Ni behöver inte tycka som mig, men det är så jag tycker det ska vara... Man får liksom bara ett Pm där det står att man får en varning, utan att man ens fått en chans att få veta vad det handlar om. Och om många får varningar så kanske dem bara spammar mer och mer, och mer, och mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick min varning när jag råkade snacka lite jag gjorde en smiles: :angry: då sa någon:nämen är du ledsen jag sa nej och gjorde två smiles: :angry: :) sen sa de är du glad eller ledsen jag sa:glad men plötsligt skrev Draghon: §1.7 och så fick jag ett pm där det stog att jag fick en varning.

Redigerat av Master_Link
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag fick min varning när jag råkade snacka lite jag gjorde en smiles: :angry: då sa någon:nämen är du ledsen jag sa nej och gjorde två smiles: :angry: :) sen sa de är du glad eller ledsen jag sa:glad men plötsligt skrev Draghon: §1.7 och så fick jag ett pm där det stog att jag fick en varning.

det fattar jag inte riktigt? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menar inte att Modzen är dumma när dom delar ut varningar, men

det känns lite surt när man får en varning utan att man ens får den minsta

förvarningen liksom... Jag tycker att modzen borde typ skicka et "hot" PM

och om man inte ändrar sitt inlägg inom... Typ, 3 minuter så får man en varning.

Detta ska inte gälla alla regler, men typ att man floodar, eller chattar utan att tänka på det. Ni behöver inte tycka som mig, men det är så jag tycker det ska vara... Man får liksom bara ett Pm där det står att man får en varning, utan att man ens fått en chans att få veta vad det handlar om. Och om många får varningar så kanske dem bara spammar mer och mer, och mer, och mer.

Jag håller med!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Silver Star @ 20/05-2004 10:46:03)

Jag fick min varning när jag råkade snacka lite jag gjorde en smiles: :angry: då sa någon:nämen är du ledsen jag sa nej och gjorde två smiles: :angry:  :)  sen sa de är du glad eller ledsen jag sa:glad men plötsligt skrev Draghon: §1.7 och så fick jag ett pm där det stog att jag fick en varning.

det fattar jag inte riktigt? :huh:

Varför inte?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Frooz

Admin tror jag har gett mig en extra varning jag fick ett pm du har fått en varning jag tänkte bara okej sen när jag kolla på mitt inlägg hade jag 2!

Redigerat av R4nG5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Några av mina (Gamla) varningar förtjänade jag! Men några tyckte jag var lite onödiga ;) men dom har bra hand om sidan så det är jag glad över :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...