Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag menar inte att Modzen är dumma när dom delar ut varningar, men det känns lite surt när man får en varning utan att man ens får den minsta förvarningen liksom... Jag tycker att modzen borde typ skicka et "hot" PM och om man inte ändrar sitt inlägg inom... Typ, 3 minuter så får man en varning. Detta ska inte gälla alla regler, men typ att man floodar, eller chattar utan att tänka på det. Ni behöver inte tycka som mig, men det är så jag tycker det ska vara... Man får liksom bara ett Pm där det står att man får en varning, utan att man ens fått en chans att få veta vad det handlar om. Och om många får varningar så kanske dem bara spammar mer och mer, och mer, och mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Har man gjort 1000 inlägg så bör man ha koll på reglerna. Nya användare får oftast en tillsägelse men inte sånna som har varit med längre. Men detta beror självklart på vilket regelbrott oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Men om man glömmer bort sig... Det finns ju liksom mycket regler, ibland så glömmer man ju av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Jag fick min varning när jag råkade snacka lite jag gjorde en smiles: :angry: då sa någon:nämen är du ledsen jag sa nej och gjorde två smiles: :angry: :) sen sa de är du glad eller ledsen jag sa:glad men plötsligt skrev Draghon: §1.7 och så fick jag ett pm där det stog att jag fick en varning. Redigerat 20 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag fick min varning när jag råkade snacka lite jag gjorde en smiles: :angry: då sa någon:nämen är du ledsen jag sa nej och gjorde två smiles: :angry: :) sen sa de är du glad eller ledsen jag sa:glad men plötsligt skrev Draghon: §1.7 och så fick jag ett pm där det stog att jag fick en varning. det fattar jag inte riktigt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag menar inte att Modzen är dumma när dom delar ut varningar, men det känns lite surt när man får en varning utan att man ens får den minsta förvarningen liksom... Jag tycker att modzen borde typ skicka et "hot" PM och om man inte ändrar sitt inlägg inom... Typ, 3 minuter så får man en varning. Detta ska inte gälla alla regler, men typ att man floodar, eller chattar utan att tänka på det. Ni behöver inte tycka som mig, men det är så jag tycker det ska vara... Man får liksom bara ett Pm där det står att man får en varning, utan att man ens fått en chans att få veta vad det handlar om. Och om många får varningar så kanske dem bara spammar mer och mer, och mer, och mer. Jag håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Silver Star @ 20/05-2004 10:46:03) Jag fick min varning när jag råkade snacka lite jag gjorde en smiles: :angry: då sa någon:nämen är du ledsen jag sa nej och gjorde två smiles: :angry: :) sen sa de är du glad eller ledsen jag sa:glad men plötsligt skrev Draghon: §1.7 och så fick jag ett pm där det stog att jag fick en varning. det fattar jag inte riktigt? :huh: Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Admin tror jag har gett mig en extra varning jag fick ett pm du har fått en varning jag tänkte bara okej sen när jag kolla på mitt inlägg hade jag 2! Redigerat 20 Maj 2004 av R4nG5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Några av mina (Gamla) varningar förtjänade jag! Men några tyckte jag var lite onödiga ;) men dom har bra hand om sidan så det är jag glad över :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ifall man har 4 varningar , är modzen och admin lite mer försiktiga med att ge ut varningar`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Jag tror det kanske.. men inte säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nej. Bryter man mot reglerna blir det varning. Det är för övrigt inte alls så många regler att hålla koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.