SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det finns ju en del mods och dom brukar inte vara inne så ofta....tror jag. jag hara bara sett att admin och draghon e inne och det såg jag typ 2 ggr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Ja, jag tycker ialafal Draghon gör ett bra jobb som moderator t.ex. gav hon mig min varning och jag blev inte sur för att jag bröt mot en regel. Redigerat 20 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Draghon är väl en tjej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Draghon är väl en tjej eller? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Draghon är väl en tjej eller? men det finns fler mods, som Suna och Dannie! Redigerat 20 Maj 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Det finns ju en del mods och dom brukar inte vara inne så ofta....tror jag. jag hara bara sett att admin och draghon e inne och det såg jag typ 2 ggr ;) Du vet, vi har våra liv att leva oxå. Vi kan inte vara inne på fuska hela tiden! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Draghon är väl en tjej eller? Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (Draghon @ 20/05-2004 10:58:12) Det finns ju en del mods och dom brukar inte vara inne så ofta....tror jag. jag hara bara sett att admin och draghon e inne och det såg jag typ 2 ggr ;) Du vet, vi har våra liv att leva oxå. Vi kan inte vara inne på fuska hela tiden! :lol: ja självklart men det var inte så jag menade ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 borde det inte va såna som är inne ofta (utan varnmingar förstås) som är moddar? eftersom Draghon sa att hon har ett liv och inte vill va inne på fuska hela tiden så kan ju inte hon övervaka lika mycket....just a thought Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ni har glöt Ytterman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ni har glöt Ytterman! han brukar aldrig vara inne och låsa trådar han är som en vanlig fuska.se medlem tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Suna, Dannie, Draghon och admin ser jag bara i forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.