Musten Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Jag har träffat WASD och matat ankor med honom i Slottsskogen. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 December 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Har träffat garkan ett par gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Hmm... I verkligheten har jag mött... WASD Musten Denieru FKatt Joslol Luminary Kuddie FridayPanda (nästan admin) Och så tror jag att jag har sett gått förbi Garkan en gång också men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Jag har träffat 40200 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Den ända jag har träffat eller sett är den gamla avdankade moden #21 på en hockeymatch -05 eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2011 Rapport Dela Skrivet 29 December 2011 Har väl säkert träffat D48 nångång utan att veta att det var han.. Han bor typ 2 mil från mig och jag halvkänner ett par av hans polare, har dock pratat med honom i telefon ett par gånger på fyllan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 December 2011 Rapport Dela Skrivet 30 December 2011 Har väl säkert träffat D48 nångång utan att veta att det var han.. Han bor typ 2 mil från mig och jag halvkänner ett par av hans polare, har dock pratat med honom i telefon ett par gånger på fyllan..Mig med ju. B) Good times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 December 2011 Rapport Dela Skrivet 31 December 2011 Mig med ju. B) Good times.Mer än ett par gånger ju :D Var ju en period vi pratade hejvilt ! Det var tider det :,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Knazzka knåzzken med den bräckliga braxen!Ja e hemlig agent. Jag minns när man kunde ha typ 15 citationsrutor i varandra och vara über-agent. Och Kattgruppen och SPAMFORUMET där jag fick en varning för att jag skrev "spam". Hittade för övrigt en utskriven lapp från 2003 med fusk till GTA 2 för några veckor sen. Kommer inte ihåg om den var från fuskarna.nu eller fuska.nu eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Ja e hemlig agent.Jag minns dig, och det är nostalgi. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Jag minns dig, och det är nostalgi. ;)samma här, men inte så mycket.Kommer ihåg att du var möjligtvis mer aktiv förr, men jag kommer inte ihåg specifika inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Kom precis ihåg att man förr i ti'n också såg hur mycket varnade alla andra var också. Kul att några kommer ihåg en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.