Escain Skrivet 1 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2012 FFIV Complete Collection och Tactics Ogre: Let Us Cling Together till PSP. Kostnad: 198 kr. Yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 6 Liter julmust för nio kronor. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Ett http://www.inet.se/produkt/6900305/fractal...n-tesla-550w-80 då mitt förra nätagg då mitt 3 år gamla FSP gått sönder. Det gamla var på 450W men jag köpte detta för att kunna uppgradera i framtiden. Till er som köper ny dator: Välj inte alla de billigaste delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Overlord Dark Legend till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 7 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2012 Terraria Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 unt (inte min kyl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Köpte Homefront och Operation Flashpoint-Redriver,får dom förhoppningsvis imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Skyrim (1a januari) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Godis och 2 burkar vimto :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Skyrim (1a januari)Testade det spelet och det var skitnajs. Körde även på Ultra High Quality hos en kompis o.O Jag förväntade mig lite mer men det var bra grafik. OnT: En bok. Redigerat 8 Januari 2012 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Testade det spelet och det var skitnajs. Körde även på Ultra High Quality hos en kompis o.O Jag förväntade mig lite mer men det var bra grafik. OnT: En bok.Spelet kräver mer processorkraft än grafik enligt min vän. o: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Godis och en burk Vimto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.