Dave37 Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 Jag har stött på det felmeddelandet några gånger och gör det nu igen. Jag förstår att antalet citat reducerades efter att många hade klagat på stackade quotes, alltså quotes som hade fått Xzibit att göra frivolter. Men nu finns det ju en teknisk lösning på det iom att quotes i quotes automatiskt tas bort när man svara på dem. Anledningen till att detta är ett problem är att när man t.ex. svarar i debattforumet är det ofta fördelaktigt att dela upp sin motparts inlägg i flera små citat för att enklare kunna bemöta varje påstående. Då inläggen är mer seriösa och och oftast lite längre blir det ofta så att det krävs fler än 5 citat för att täcka ett inlägg. Så det hade varit bra om den spärren höjs eller tas bort alternativt regleras för bara debattforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 Bra tänkt. Då mass-quotes inte längre är ett problem kan denna gränsen tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 Jag skulle föredra om man ändrade det bara i debattforumet. I "vanliga" forumet ser jag inga problem med gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 December 2011 Rapport Dela Skrivet 20 December 2011 (redigerat) Ser absolut inget fel med att ta bort denna gränsen i debattforumet. (+1+1+1++1 u mad) Redigerat 20 December 2011 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.