Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 ne, det e inte särsklit kul i rättvik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 vi har en ganska rik skola tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 förra veckan åkte vi till ryssland med klassen och bodde i olika familjer två och två så då undrar jag, Har ni åkt nånstans utomlands med klassen???? Och ni kommer säkert ihåg när jag berrättade om at vi hade ryssar i klassen i en vecka i min tråd utländska gäster. Nej,vi har aldrig haft utlandsresor. Den längsta resan har varit till Stockholm. Men vi har haft Ryssar och Tyskar på besök några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ne, det e inte särsklit kul i rättvik d ante me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 E d kul att åka till rättvik då, och jag kom på att vi har åkt på lägerskola med klassen en vecka också till norbyskär. Då ser man att ni lever gott. I våran skola förstörs möbler så att det drabbar alla klasser, så vi har inte all that money you guys have. Sen så klottrar de inne på toaletterna också. PS: Vi är den bästa klassen på våran skola. :rolleyes: :) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 dom har också klotrat på vår skola dom skrev : Vi hatar skolan också skrev dom med bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 dom har också klotrat på vår skola dom skrev : Vi hatar skolan också skrev dom med bajs. Oj, det var ju inte trevligt. Men de har sönder möblerna här. Så det blir mer kostnad. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ska till Danmark på onsdag,måste vakna kl 05:00,för båten går 7:30 =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ska till Danmark på onsdag,måste vakna kl 05:00,för båten går 7:30 =/ Jag har alltid tyckt att det har varit roligt med båtresor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vi har rätt så fattig skola det längsta vi har varit är i örebro eller i kloten ps.bor i köping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 vi har rätt så fattig skola det längsta vi har varit är i örebro eller i kloten ps.bor i köping Jaha. okej. Detta har jag skrivit förut, men våran skola är rätt fattig den med. På grund av att möbler has been dastroyed by stupid pupils, och det går ut över alla. Det längsta vi har åkt är till Stockholm. Jag bor i Säter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 När vi går i sexan skall vi åka någon stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.