OpeningTitles Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Marwzoor ;o Trevlig server ni har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 17 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Jupp vi bygger nu på PvP arenan och planerar det kommande Jotunheim :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Har en egen Faction som heter Kilrogg ;) Utvecklar det just nu, men jag undrar också om nån här vill joina min Faction? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Har en egen Faction som heter Kilrogg ;) Utvecklar det just nu, men jag undrar också om nån här vill joina min Faction?Det skulle vara kul att joina! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Jupp vi bygger nu på PvP arenan och planerar det kommande Jotunheim :DHar inte kunnat vara inne så mycket för skolan har dragit igång för min del. Hur går det med PvP-arenan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 (redigerat) Det skulle vara kul att joina! :DInvitar dig imorgon :P? (20 Januari)Men jag kommer att spela Minecraft runt kl 6-5 (inte på morgonen såklart). Redigerat 19 Januari 2012 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 19 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 pvp arenan är klar nu :D skriv /ua join smudgecraft För att göra ett game eller joina ett ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 ÄR DEN KLAR!!!!!!!!!??????? Fantastiskt, jag har väntat länge och har gått in varenda dag!!!! Längtar tills jag kommer hem och kan spela (är på min fritidsgård strömma i norrköping). :D :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 20 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Haha jaa de tog lite tid att bygga och fixa en ny fin plugin men nu är den klar och finfint blev det ;) Nästa steg är Jotunheim! Vi behöver många idéer!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Testade den igår, funkar bra, ska försöka ta mig en titt på den från utsidan. Den blev inte så tidstypisk som jag hade hoppats men det var ändå bra med måna olika moment som fungerade och inte var för inknökade. Gick ur striden med en kill/death ratio strax över 2. Nästa steg är Jotunheim! Vi behöver många idéer!!! :DEfter att snabbt ha kollat på wikipedia står det att Jotunheim var jättarnas och andra onda makters värld. Så för det första bör allting, kullar, träd, strukturer, vara 3 gånger så stora som de annars hade varit. Sen ska det enligt den fornnordiska mytologin legat en borg i Jontunheim som hette Utgård. Det borde ni också bygga, en högt mörk borg. Sen för att det ska ska bli mer stämningsfyllt så bör ni göra höga, vassa klippor och berg med många grottor för mobs att spawna i. Jag förutsätter också att allt kommer vara en snow-biome. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deminth Skrivet 20 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Najs jag är lite insatt i fornordisk mytologi, men dina idéer är najs och vi har redan en del ;) kan dock inte spoila ngt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Öppna servern tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg