Njugen Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Intel Pentium 4 3,2 GHz 1 GB RAM Nvidia 7500 GeForce LE Windows Vista Att den fortfarande är vid liv efter 5 år är helt otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Intel i3-550 3.2 ghz 4 GB RAM Nvidia GTS 450 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 (redigerat) För alla er som läser denna tråd och tänker: "vad trevligt det skulle vara med en ny bra speldator", då har jag datorn för er: speldator Eller denna: Speldator 2 Redigerat 11 Februari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 kan man sätta ett m-atx moderkort i ett define r3 utan att behöva modda något? på inet står det bara atx... gissar att det går men vill vara säkerJa, det ska gå utan problem. Jag har ett sånt här i mitt R3: https://www.inet.se/produkt/1901972/msi-h61mu-e35-rev-b3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 11 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Ja, det ska gå utan problem. Jag har ett sånt här i mitt R3: https://www.inet.se/produkt/1901972/msi-h61mu-e35-rev-b3tack :) tänkte bara upgradera min nuvarande dator med nyt chassi, psu och gpu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 13 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 fick svar från inet idag... frågade om de levererar till finland ''Tyvärr, vi kan bara skicka inom Sverige.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 fick svar från inet idag... frågade om de levererar till finland''Tyvärr, vi kan bara skicka inom Sverige.''Har du ingen som du kan skicka paketet till i Sverige och att de sedan skickar det vidare till Finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Intel Pentium 4 3,2 GHz1 GB RAMNvidia 7500 GeForce LEWindows Vista Att den fortfarande är vid liv efter 5 år är helt otroligt.Nice! XP skulle däremot fungera bättre på den datorn. Eller Linux ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 13 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 (redigerat) Har du ingen som du kan skicka paketet till i Sverige och att de sedan skickar det vidare till Finland? jag har några kusiner där... men man kan ju alltid beställa från cdon... vilken fläktkontroll skulle ni rekomendera i ett r3: http://www.inet.se/produkt/6909652/nzxt-se...flaktkontrollerhttp://www.inet.se/produkt/6909653/nzxt-se...flaktkontroller den med lcd e ju snyggare, men hur är kvaliteten på den, läste om en som hadde fått den(elr någon annan komponent) att börja brinna... Redigerat 13 Februari 2012 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 CDON är faktiskt en ganska bra butik för datordelar, svårt att tro. Men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Phenom II 955@4ghz. Asus 6870 Klockat. Fractal Arc. 3tb hdd. 4gb ram. Ska dock köpa SSD samt mer ram snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 14 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 (redigerat) CDON är faktiskt en ganska bra butik för datordelar, svårt att tro. Men sant.dom har större urval än man skulle kunna tro... och ganska bra priser, inte föör dyrt _______________________________ fråga till någon som inte har märkesdator hur långt är fästet på grafikkortet som man sätter i moderkortet???? Redigerat 14 Februari 2012 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.