purjo Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 1.8 på högskoleprovet B)Det är för att du är man. Du har väl lyssnat på nyheterna det senaste ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Havregrynsgröttärgott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Havregrynsgröttärgott.Baraommanhargotthavregryn! Vilketjagintehar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Baraommanhargotthavregryn!Sant, Axahavregrynäröverlägsetgodastenligtmig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 Sant, Axahavregrynäröverlägsetgodastenligtmig!Indeed, menjagharinteAxajustnusåjagmåsteätauppdetjagharförst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2012 As I Lay Dying, nuff said. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Börjar fundera om jag ska ha en karriär som politiker, har märkt på senare tid att jag är ganska smart, bra på att kompromissera och ytterst bra på att improvisera! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Börjar fundera om jag ska ha en karriär som politiker, har märkt på senare tid att jag är ganska smart, bra på att kompromissera och ytterst bra på att improvisera! B)Bra, du kanske blir den första svenska politikern på länge som både är smart och är bra på att improvisera. ;) Juholt var en av få som vågade improvisera, fast han var rätt dålig på det. De andra bara upprepar samma saker om och om igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Bra, du kanske blir den första svenska politikern på länge som både är smart och är bra på att improvisera. ;) Juholt var en av få som vågade improvisera, fast han var rätt dålig på det. De andra bara upprepar samma saker om och om igen.Fattar inte varför folk är så rädda för förändring, jag menar- om jag skulle styra landet skulle jag ändra både det enda och det andra, saker som är uppenbara fast folk är rädda för en förändring, jag menar skolsystemet hur utdaterat får något vara? Lixom ba såååå 1800-tal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Börjar fundera om jag ska ha en karriär som politiker, har märkt på senare tid att jag är ganska smart, bra på att kompromissera och ytterst bra på att improvisera! B)Tyvärr möter du inte kraven som ställs på en modern politiker.För att vara politiker måste man vara dum,verklighetsfrånvarande och ha svårt för att lyssna på andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Ska klippa mig och skaffa en ny kostym inför balen idag, kommer få så jävla mycket fitta... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Ska klippa mig och skaffa en ny kostym inför balen idag, kommer få så jävla mycket fitta... :)Work'd for me ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg