Hoppa till innehåll

Awesome Tråden

Lynott

Rekommendera inlägg

• Svar 171
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Börjar fundera om jag ska ha en karriär som politiker, har märkt på senare tid att jag är ganska smart, bra på att kompromissera och ytterst bra på att improvisera! B)

Bra, du kanske blir den första svenska politikern på länge som både är smart och är bra på att improvisera. ;)

Juholt var en av få som vågade improvisera, fast han var rätt dålig på det. De andra bara upprepar samma saker om och om igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra, du kanske blir den första svenska politikern på länge som både är smart och är bra på att improvisera. ;)

Juholt var en av få som vågade improvisera, fast han var rätt dålig på det. De andra bara upprepar samma saker om och om igen.

Fattar inte varför folk är så rädda för förändring, jag menar- om jag skulle styra landet skulle jag ändra både det enda och det andra, saker som är uppenbara fast folk är rädda för en förändring, jag menar skolsystemet hur utdaterat får något vara? Lixom ba såååå 1800-tal...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjar fundera om jag ska ha en karriär som politiker, har märkt på senare tid att jag är ganska smart, bra på att kompromissera och ytterst bra på att improvisera! B)

Tyvärr möter du inte kraven som ställs på en modern politiker.

För att vara politiker måste man vara dum,verklighetsfrånvarande och ha svårt för att lyssna på andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...