Lynott Skrivet 12 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Har klippt mig och köpt ny kostym! Junior är helt slutkörd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Det är sannerligen skönt att klippa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Fast det är jobbigt när det kliar i nacken efteråt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Fast det är jobbigt när det kliar i nacken efteråt :(Kliar i nacken? Varför skulle det göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 För att en del av det avklippta nackhåret oundvikligen hamnar innanför tröjnacken, vilket kliar rätt bra. Misstänker att man inte har det problemet med långt hår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Jag har inget hår i nacken alls. :D Låter som att jag har ett helvete framför mig om 2-3 månader då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Jag har inte heller något hår så långt ner i nacken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Det är ju håret i nacken som kliar, spelar ingen roll var det sitter, så länge man har hår någonstans på baksidan av huvudet. Sen är det ju klart att det kan skilja sig från frisör till frisör. Dit jag går nu kliar det knappt något alls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 (redigerat) *Poff* Jag förstår inte vad du snackar om. Redigerat 17 Maj 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 Morsan kom hem från Bryssel idag, med hade hon sig Belgisk chocklad och öl! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2012 (redigerat) *Poff* Jag förstår inte vad du snackar om.Bra frisör då antar jag. Men kan nästan garantera att vad jag beskrev är vad som åsyftas :P Redigerat 17 Maj 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Nån annan som är toktaggad på Diablo eller !??!?!?!?!?!?!?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg