Hoppa till innehåll

Forumlekar Och Spelberättelser-forumet


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså... "Ditt senaste köp" och "Vad heter du i förnamn" är ju knappast några forumlekar. De borde väl ändå vara i allmänt?

 

Det känns jättekonstigt att halvonödiga trådar postas där bara för att det kanske inte är ett så jätteseriöst forum. Eller kommer trådarna låsas då, om de skulle postas i allmänt, bara för att de är lite onödiga?

Hej.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bedöms på kvalitén av tråden om den är tillåten eller inte. "Vad heter du i förnamn" är en tråd som ej når upp i kvalitét då den inte tillför något. "Senaste köp" kan däremot göra det som WASD skriver då den kan vara intressant om det läggs upp på rätt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh... okej?

Det där var ju inte riktigt ett svar på min fråga. Även om det var intressant information.

 

Om jag säger såhär:

Är Forumlekar ett mer lämpligt forum för "Vad heter du i förnamn" för att forumlekar inte är lika seriöst som allmänt? Hm?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh... okej?

Det där var ju inte riktigt ett svar på min fråga. Även om det var intressant information.

 

Om jag säger såhär:

Är Forumlekar ett mer lämpligt forum för "Vad heter du i förnamn" för att forumlekar inte är lika seriöst som allmänt? Hm?

Forumlekar-forumet är nästan som ett spamforum. Du får ingen FR där. Värdelösa trådar som vad gör du/heter/ser/går/skiter/sover/[insert random bs], hör varken hemma i allmänt eller forumlekar. Dels för att det inte är lekar men även för att det är onödiga trådar.

 

Anledningen till att dem ligger i det forumet är logiskt.

Medlemmar skriver inte något vettigt i dessa trådar. I dessa trådar kan man skriva onödiga inlägg "bara för att".

Skulle trådarna ligga i allmänt så får man enkel FR.

Trådarna ligger i Forumlekar-forumet för att inte medlemmarna ska få enkel FR

Så enkelt var det.

 

Lösningen på det hela är att döpa om forumlekar forumet, namnet är missledande med tanke på dess trådar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...