Hoppa till innehåll

Organism!


Organism
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu vet jag inte riktigt vart jag ska skapa den här tråden. I och med att det inte riktigt är grafik och programering. Det är bilder jag vill visa er fuskare! Jag har tagit mig min tid att börja köra upp mina bilder på internet (de jag tycker mest om framför allt) och mer kommer att komma upp. Tänkte bara att jag inte riktigt har haft vägarna förbi här på sistonde! Kan väll då skapa en tråd och visa lite foton som jag tagit! Jag har fotograferat i ca 2 år just nu. Och även filmat ett ungefär ett halv år.

 

(Den senaste bild serien är från förra året - Där av lite dåligare erfarenheter! Den längst upp alltså)

Fotografier!

Och här är mina kort filmer. Notera att det inte är filmer med manus etc. Utan bara lite spontana tagningar och för skojs skull.

Kort filmer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Tagit min tid"? Du har tatt bilder med din nya julklappskamera och satt på grå skala på bilderna, det här har man sett förr. Filmerna tyckte jag faktiskt om, man fick en bra känsla. Men snälla, skippa gråskala :yucky:

Ja, tagit min tid. Läs om. Jag menar 'tagit min tid' som att jag har börjar orka lägga upp de på en blogg eller liknande. Har inte lagt på någon grå skala alls. De är fotade så. Och nej det är ingen julklapps kamera, sluta vara så fördomsfull.

Tack iaf. :}

 

Bilderna var väl ok var för sig, men när de sätts i ett sammanhang genom varandra förlorar de lite av sin glöd.

OK. Ska testa att göra motsatsen då! Tänkte på små 'berättelser' när jag laddade upp de.

 

"Feedback"?
Men det är ju subforum till grafik och programering :] Redigerat av Organism
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...