knark Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 (redigerat) Tjo! Vilka IRCkanaler hänger ni i? :) #honcast #FUSKnet.se #ANKfest #inferno-online #fragbite alla på qnet Redigerat 14 Februari 2012 av Tappad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 #ANKfest? Låter trevligt. Pratar ni om ankor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Haha, inte direkt :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 #ANKfest? Låter trevligt. Pratar ni om ankor där?#ANKfest är ett gäng småpojkar som leker duktiga och skapar bland annat fusk till counter-strike. Själv hänger jag i #fuska.se och #fuska.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 (redigerat) #adun.se @ irc.gfu.se #rubik @ quakenet Redigerat 15 Februari 2012 av Kaktuskun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 #pallkars #fuska.se #fuska.nu #sweclockers Har dock datorstrul atm så har inte IRC igång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 #pallkars#fuska.se#fuska.nu#sweclockers Har dock datorstrul atm så har inte IRC igång :PInte jag heller men jag antar att min bnc är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Inte jag heller men jag antar att min bnc är uppeUrsäkta att jag ställer denna smått noobiga fråga, men vad är bnc för nåt? :P(Urban Directory gav mig inget ordentligt svar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Ursäkta att jag ställer denna smått noobiga fråga, men vad är bnc för nåt? :P(Urban Directory gav mig inget ordentligt svar)"BNC är en proxy för IRC. En av fördelarna med att IRC:a via en Proxy är att det är säkrare eftersom ditt IP inte syns. Dessutom kan du även ta emot meddelanden när du inte är online" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 (redigerat) #hon.pro #sc2.pro #rakaka @quakenet Redigerat 14 Februari 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Alla glömmer säga vilket nätverk men jag antar att quakenet är populärast i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 #sweclockers #alterIWNet Brukar även titta in i andra kanaler ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.