Epixa Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Tror ni att det kommer hända något alldeles annorlunda dettA år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2012 Varje år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Tror ni att det kommer hända något alldeles annorlunda dettA år?Oja absolut. Det har redan börjat och det kommer inte att sluta i år. På tal om 2012:http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0Mycket rolig läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Det är väl klart. Alla blir ett år äldre, och den åldern man når händer bara en gång i livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Saker och ting blir annorlunda för varje dag.. Så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Saker kommer ändras, som vanligt, varje år. Men inte att jorden kommer gå under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Jag fyller år det datum apokalypsen inträffar, 21 december 2012. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Jag fyller år det datum apokalypsen inträffar, 21 december 2012. :)Nämen vilken underbar födelsedag du får.Nu vill jag verkligen att jorden ska gå under. Men ska jag vara seriös så ska tydligen jorden, solen och vintergatans mitt stå i en perfekt linje.Det är därför man tror att jorden går under... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Men ska jag vara seriös så ska tydligen jorden, solen och vintergatans mitt stå i en perfekt linje.Det är därför man tror att jorden går under...Som om det inte har hänt förut liksom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Som om det inte har hänt förut liksom. :Dsant, men det är fortfarande något som vi kan berätta för våra barnbarn ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2012 Det enda speciella som jag tror kommer hända under 2012 är att Sverige kanske vinner ESC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2012 Miljön kommer väl påverkas lite mer, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.