WASD Skrivet 13 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2012 Det enda speciella som jag tror kommer hända under 2012 är att Sverige kanske vinner ESC.Om Ranelid gått vidare skulle jag kunna tänka mig det men inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Jag fyller år det datum apokalypsen inträffar, 21 december 2012. :)Ska du rädda våran värld? Jag menar du måste vara en profet eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Om Ranelid gått vidare skulle jag kunna tänka mig det men inte nu.Indeed, det är ju alltid de konstiga som vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 Ska du rädda våran värld? Jag menar du måste vara en profet eller något.Sorry man, ingen själ och födelsedatum på undergången kan bara betyda att jag i själva verket är Antikrist. UNDERKASTA ER MIG NU OCH SKÅDA FRÄLSNING NÄR APOKALYPSENS FYRA RYTTARE UPPENBARAR SIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 (redigerat) Sorry man, ingen själ och födelsedatum på undergången kan bara betyda att jag i själva verket är Antikrist. UNDERKASTA ER MIG NU OCH SKÅDA FRÄLSNING NÄR APOKALYPSENS FYRA RYTTARE UPPENBARAR SIG!"I am the antichristah!" OnT: Jag slutar grundskolan och börjar gymnasiet detta år. De e najs Redigerat 14 Mars 2012 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 14 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2012 (redigerat) "I am the antichristah!"Ja, sjung nu medan du kan din lille spoling, när världen ligger i ruiner och jag reser mig som dess självutropade konung är ni dömda att endast få nynna på låtar som medverkat i Melodifestivalen! Redigerat 14 Mars 2012 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackie172 Skrivet 18 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2012 varje dag händer något nytt. världen kan gå under utan förvarning när som helst. universum är så stort att vi inte har någon kotroll över det. världen kan gå under 21 dec, men det är lika stor sannolikhet att det det händer imorgon, så... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Ny skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Världen går under, det vet ju alla. B) B) B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.