Dave37 Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Det har det visst det :( onT: Om inte läkarna vet, hur ska då vi kunna veta? Det kanske kan ha att göra med tarmarna eller så att de krånglar?Klart det har med tarmarna att göra, magen (alltså magsäcken) börjar ju strax under ena bröstvårtan och slutar innan bröstkorgen slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 (redigerat) Är det på sidan eller mitt på magen? Jag har själv fått svin ont i sidan av magen i ca 30 min sen försvinner det lika fort som det kom och gav inga alls efterverkningar. Redigerat 11 Mars 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Mitt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Gå till en läkare (igen). Ingen här kommer kunna ge dig några kvalificerade svar. Den här typen av trådar irriterar mig alltid lite, folk borde inte skriva på internetforum när de är sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 (redigerat) Mjölk, Gluten? Tarmen Har vridit sig? (kommer inte ihåg vad det heter) Skolmaten? (Rena giftet för de mesta.) Vet andra saker som kommer göra så du drömmer mardrömmar om jag säger. Redigerat 11 Mars 2012 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Du har en alien i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2012 Hade själv liknande smärtor som du beskriver när jag var 8 år. Efter 9 år och tre sjukhusbesök senare så operera de bort min blindtarm, inte haft ont sen dess. Proverna de gjorde visade inga fel alls men det visade sig att blindtarmen var väldigt inflamerad i ett veck om man kan säga så. Kan vara värt att fundera på om smärtorna fortsätter. Får även hålla med Guggo lite, vi kan omöjligt veta varför du är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.