DjLudde Skrivet 20 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 (redigerat) Vad är det för agg? Märke, modell? Sånt spelar också roll.Säkert något budget shit eftersom att jag köpte det billigt på mediamarkt...http://www.axpertec.com/Product-powersuppl...epower_500W.asp EDIT: Googlade lite och såg att swelockers hade testat detta nätagg i en undersökning om budget agg (fuu), men enligt undersökningen skulle det iaf klara det den var gjord för.Den fick även stämpeln "Prisvärd" (lägsta pris 315:-) Redigerat 20 Mars 2012 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2012 Som sagt. Det räcker med 450 watt, MEN jag tycker du ska köpa bättre om du i framtiden vill uppgradera datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Som sagt. Det räcker med 450 watt, MEN jag tycker du ska köpa bättre om du i framtiden vill uppgradera datorn..Ok då förstår jag, tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MiNeCrAfT Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Moderkortet kommer inte att passa i chassit, för det är ett ATX moderkort. Chassit passar bara med mATX eller mITX moderkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Tips bara Djludde :) Ta en I5 2500k 8 Gb ram ddr3 (1600mhz) och sen filtrerar du ut ett moderkort bara efter socket 1155 som processorn är, och sen ddr3. Och sen spelar det ingen roll om det är matx ellet atx, bara moderkortet och chassit är lika. och som vanligt väljer du antingen en hårddisk eller ssd. Se bara till att de passar på moderkortet.. O dvd också kanske :) Sen är det bara o välja vilket grafikkort som helst med pci-e. Mvh :) Skrivet ifrån en "x8" telefon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Moderkortet kommer inte att passa i chassit, för det är ett ATX moderkort. Chassit passar bara med mATX eller mITX moderkort.Tips bara Djludde :) Ta en I5 2500k8 Gb ram ddr3 (1600mhz)och sen filtrerar du ut ett moderkort bara efter socket 1155 som processorn är, och sen ddr3. Och sen spelar det ingen roll om det är matx ellet atx, bara moderkortet och chassit är lika.och som vanligt väljer du antingen en hårddisk eller ssd. Se bara till att de passar på moderkortet..O dvd också kanske :) Sen är det bara o välja vilket grafikkort som helst med pci-e. Mvh :) Skrivet ifrån en "x8" telefon...Tack båda :)Jag kör på ett annat chassi och ska fixa 8 gb ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Bump! Hjälp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Bump! Hjälp tack!Vad är problemet just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Vad är problemet just nu?Läs första inlägget men jag tror att det var på grund av att jag glömde bort skivan jag fick med moderkortet x)Jag hör av mig om jag får fler problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Om du inte får det och funka kan du prova med en Linux livecd. Nätverk funkar mycket bättre där. Om du går så långt kan du fastslå om det är hårdvara eller mjukvara det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Om du inte får det och funka kan du prova med en Linux livecd. Nätverk funkar mycket bättre där. Om du går så långt kan du fastslå om det är hårdvara eller mjukvara det är fel på.Tack för tips ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 Använt moderkortets drivrutiner`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.