Hoppa till innehåll

Hemsida För Att Bygga Eget Dator Paket...


skatan222
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Där ser ni, ni tycker att "maxa" ligger på 50 fps med Micro stuttering. Oskönt o spela. Alltså jag kan inte spela på High, då blir jag förbannad när det små rycker hela tiden sen död. Då har jag bara lust o slå sönder dator fan, men medium hackar det ingenting.

Trodde jag kunde spela på High när alla sa det på forum osv. Men spelar på Medium.

MEN VAD FAN SNACKAR DU OM? Var nämner jag maxxa?

Men det är du, vissa klarar inte av att lira under 60 fps, och du är tydligen en av dem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bättre på vilket sätt? Hur mycket FPS man får ut av ett spel beror inte bara på kraften i ett grafikkort. Drivrutiner har en stor betydande roll.

http://www.tomshardware.com/reviews/geforc...ark,3082-4.html

 

 

post-98286-1332446848_thumb.png

 

post-98286-1332446853_thumb.png

 

MEN VAD FAN SNACKAR DU OM? Var nämner jag maxxa?

Men det är du, vissa klarar inte av att lira under 60 fps, och du är tydligen en av dem.

Men skit i maxxa, det jag menar är att ni kan köra med hack osv i höga grafikinställningar istället för lägre inställningar och högre fps istället.

Har du spelat för mycket konsol eller? :huh: :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*bilder*

De testerna är från 4 månader sedan. NVIDIA kan på den tiden ha utvecklat bättre drivrutiner, så de bilderna säger mig ingenting.

 

Jag säger inte att GTX 560Ti är bättre, men inte heller att det är sämre. Vid den tidpunkten de där testerna gjordes så verkar GTX 560Ti ha varit snäppet sämre än HD 6950 2GB, men det säger ingenting om hur det ser ut i dagsläget.

Redigerat av Musten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.tomshardware.com/reviews/geforc...ark,3082-4.html

 

 

post-98286-1332446848_thumb.png

 

post-98286-1332446853_thumb.png

Men skit i maxxa, det jag menar är att ni kan köra med hack osv i höga grafikinställningar istället för lägre inställningar och högre fps istället.

Har du spelat för mycket konsol eller? :huh: :wub:

Hack?

Det är inga hack när man lirar med 50 fps..

 

Nevermind, du är efterbliven. I'm out of here.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig på folk som ser på de som har andra åsikter som efterblivna. I mina ögon är det snarare de som är det.

Jag är efterbliven.

Men, det är inte åsikter utan han kommer med falsk fakta vilket jag stör mig på. Ifall han anser att 50fps är spelbart eller inte skiter jag totalt i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är efterbliven.

Men, det är inte åsikter utan han kommer med falsk fakta vilket jag stör mig på. Ifall han anser att 50fps är spelbart eller inte skiter jag totalt i.

Jag syftade endast på vad han upplever som hackigt. Jag har inte hängt med så mycket men ingen sida i debatten verkar så pålitlig. Jag gillar inte sidor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JEsper, vi har fan inte nämnt ett ord om att maxa. Vi snackar inte om att maxa spelet Vi snackar om upplösning HIGH 1080p med ca 50-60fps. Som du ser i undersökningen nedan så klarar 560Ti BF3 High 1080p med ungefär 61fps i genomsnitt, medelvärde. Med drops till 52, inte värre. Så stfu om detta ämne som du inte kan ett skit om. Där kan du också se att ditt grafikkort ligger på i princip samma siffror.

 

http://www.sweclockers.com/image/diagram/2...438f57f308b2012

 

 

Jag stör mig på folk som ser på de som har andra åsikter som efterblivna. I mina ögon är det snarare de som är det.

Att snacka om saker som man inte vet ett skit om, att försöka lura folk, är det att komma med åsikter? Han kommer med falsk fakta, det är inte samma sak.

 

EDIT: WASD, såg din post innan min nu, såg den inte innan jag skrev mitt inlägg.

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är efterbliven.

Men, det är inte åsikter utan han kommer med falsk fakta vilket jag stör mig på. Ifall han anser att 50fps är spelbart eller inte skiter jag totalt i.

Vilken falsk fakta?

 

Jesper, jag ska nu filma när jag lirar några minuter med mitt 560Ti och posta. Jag är medveten om att jag bröt mitt löfte om att inte läsa tråden så länge du skrivit i den, men visst. Snart kommer lite bevis.
Hur blev det med filmen? :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...