Hoppa till innehåll

Hemsida För Att Bygga Eget Dator Paket...


skatan222

Rekommendera inlägg

JjespeRR: Du har åtskilldiga gånger visat att du kan lika mycket om datorer som min mormor.

Skrev du nyss att 570 i sli inte klarar high 1920x1080 när det gäller BF3? Jag tänker inte ens motargumentera dig på detta påstående, då det bara visar hur otroligt lite du kan.

 

560TI klarar high med 1920x1080 med stadiga 50-60 fps utan problem, bara att googla "Battlefield 3 560ti", så hittar du bevisen till detta. Samt, om mitt GTS 450 tar bf3 på medium/high inställningar, 1600x1200 med stadiga 40 fps så borde 560ti klara highinställningar utan problem, tycker du inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

JjespeRR: Du har åtskilldiga gånger visat att du kan lika mycket om datorer som min mormor.

Skrev du nyss att 570 i sli inte klarar high 1920x1080 när det gäller BF3? Jag tänker inte ens motargumentera dig på detta påstående, då det bara visar hur otroligt lite du kan.

 

560TI klarar high med 1920x1080 med stadiga 50-60 fps utan problem, bara att googla "Battlefield 3 560ti", så hittar du bevisen till detta. Samt, om mitt GTS 450 tar bf3 på medium/high inställningar, 1600x1200 med stadiga 40 fps så borde 560ti klara highinställningar utan problem, tycker du inte?

Okey, ni maxar med era 30 fps.

 

Källa

 

Hur känns det?

 

post-98286-1332442676_thumb.png

 

post-98286-1332442737_thumb.png

 

http://media.bestofmicro.com/G/U/316830/or.../BF3%201920.png

 

 

Kan inte någon stolt ägare här filma lite när ni köra high? :) Och så att man kan se fps mätare :)

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå hur känns det?

Ni har fel? Jag har bättre grafikkort än 560 Ti och klarar inte spelet på 60 fps i high? Kan filma lite om ni vill. Sen WASD när jag la ut en film som jag själv kände att det laggade, tyckte inte du lagga någonting alls.

Så eran max fps kanske ligger runt 30?

 

Och ni som tror att jag blandar ihop gtx 550Ti och 560Ti fattar inte?

Skrev "Det enda jag ville med det klippet var att han som ägde kortet GTX 550Ti skrev att han kan köra 60 fps i Ultra med sin setup."

 

Då menar jag att en person med ett GTX550TI skrev att han kunde spela Battlefield 3 med 60 fps på Ultra. Medans man varken kan göra det med ett 560Ti eller ett 6950 2Gb.

 

Vart är medlemmarna på väg att gå någonstans?

Bara för ni äger ett grafikkort behöver det inte vara bäst?

 

Från och med nu maxar mitt Ati Radeon HD 3000 kort av Battlefield 3 med 120 fps i 1080p.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JJesper: Du har verkligen problem med att fatta att du har fel eller hur? GTX 560Ti klarar BF3 på high med 50-60 fps. Och din länkade bild visar att average FPS:en ligger på ca: 53fps och det är sist jag räknade mellan 50-60 fps.

Redigerat av Rawr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni har fel?

Jag spelar inte ens BF3. Jag är emot mentaliteten att man ska bevisa för att alla man har rätt och att de ska känna sig dåliga när de har fel. Jag tycker snarare att alla ska vara öppna och dela med sig av idéer och när någon upptäcker att den har fel kan den utvecklas.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okey, ni maxar med era 30 fps.

 

Källa

 

Hur känns det?

 

post-98286-1332442676_thumb.png

 

post-98286-1332442737_thumb.png

 

http://media.bestofmicro.com/G/U/316830/or.../BF3%201920.png

Kan inte någon stolt ägare här filma lite när ni köra high? :) Och så att man kan se fps mätare :)

...

Var har jag nämnt maxxa? Visa det gärna, för jag ser inte det ordet någonstans i mitt inlägg.

Samt, är det jääävligt roligt att du länkar print på ultra benchmarken. Pratade vi inte om High nyss? Som du ser i Medium inställningarna ligger den på ca 60fps. Nu har de dessvärre ingen benchmark på high settings, men skillnaden mellan dem är knapp.

 

Sedan skiter jag i hur bra du klarar det, då det här är ren fakta. Du har väl kanske någon jävla zigenarimport version av ditt kort, skulle inte förvåna mig.

Redigerat av Randomizer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är oseriös eller hur?

Det där flöt på hur bra som helst när du spelade på high.

 

Det där var 50 fps i snitt hela tiden och flöt på hur bra som helst?

Där ser ni, ni tycker att "maxa" ligger på 50 fps med Micro stuttering. Oskönt o spela. Alltså jag kan inte spela på High, då blir jag förbannad när det små rycker hela tiden sen död. Då har jag bara lust o slå sönder dator fan, men medium hackar det ingenting.

Trodde jag kunde spela på High när alla sa det på forum osv. Men spelar på Medium.

Redigerat av JJespeRR
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där ser ni, ni tycker att "maxa" ligger på 50 fps med Micro stuttering. Oskönt o spela. Alltså jag kan inte spela på High, då blir jag förbannad när det små rycker hela tiden sen död. Då har jag bara lust o slå sönder dator fan, men medium hackar det ingenting.

Fast du har ju inte ett GTX 560Ti...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...