mackie172 Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Som rubriken lyder! ta chansen att få lite fans! sprid din fantastiska musik runt i hela Sverige och låt oss häpnas av din och dina vänners otroliga musikalisk talang och även eran sinnessjuka instrumentskicklighet! få lite feedback på eran, tyvärr, helt värdelöst mixade låt och få kontakter som kan hjälpa dig och din låt i eran lilla romans och göra något storslaget! Starta gärna också projekt med varandra! spela in och låt andra kladda runt lite grand i din skapelse! Lycka till! P.S. ni måste inte lägga upp hela låtjäveln, det räcker med en liten gullesnutt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 (redigerat) Den här förstaposten var bara så karismatiskt formulerad att jag måste lägga upp nånting :) Det här är en video av mitt band i Rockkarusellen förra året, det är jag på trummor...och dans. Själva videon är inte producerad av oss, kan man ju tillägga. Redigerat 25 Mars 2012 av kola_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Mina grejer Kör DNB under namnet Rakso och har producerat instrumentala hiphop grejer ca 2 år snart. Har lite grejer här uppe men inte mycket. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Den här förstaposten var bara så karismatiskt formulerad att jag måste lägga upp nånting :) Det här är en video av mitt band i Rockkarusellen förra året, det är jag på trummor...och dans. Själva videon är inte producerad av oss, kan man ju tillägga.Det där var fruktansvärt bra faktiskt! Man var lite tveksam i början men när ni väl kom igång var det hög kvalitet genom hela låten, oerhört kreativt framförallt! Vem skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Det där var fruktansvärt bra faktiskt! Man var lite tveksam i början men när ni väl kom igång var det hög kvalitet genom hela låten, oerhört kreativt framförallt! Vem skriver?Tackar! Vi skriver tillsammans allihopa, men det kan bli varierande mycket av olika personer på olika låtar. Just den här är det ganska jämt mellan alla utom mig, jag har bara bidragit med småidéer här och var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackie172 Skrivet 26 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Den här förstaposten var bara så karismatiskt formulerad att jag måste lägga upp nånting :) Det här är en video av mitt band i Rockkarusellen förra året, det är jag på trummor...och dans. Själva videon är inte producerad av oss, kan man ju tillägga.feent! jag diggar håret! jag blir nästan sugen på att läga upp något instrumentalt då mitt bands sångare inte är fine med att jag lägger upp hans röst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackie172 Skrivet 5 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 http://www.youtube.com/watch?v=w_BMAt1kiq0 ge min farsas låt några views! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 April 2012 Rapport Dela Skrivet 6 April 2012 http://www.youtube.com/watch?v=w_BMAt1kiq0 ge min farsas låt några views!Den var fet, härlig stämning i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 April 2012 Rapport Dela Skrivet 7 April 2012 Den var fet, härlig stämning i den!+1. Riktigt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Märks att det är ett tag sen KG@Sthlm. Hade det inte varit för det karakteristiska hårsvallet... Du sjunger riktigt bra Joslol, tänk att det skulle ta sån jävla tid innan man fick höra dig sjunga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Det där var rätt nice faktiskt, läste i beskrivningen att det var er första låt och tänkte direkt att det skulle vara halvkasst, för det är oftast bands första låtar. Men det här var ganska intressant ändå! Och du sjunger riktigt bra, kudos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.